10 PLAGG PÅ ØNSKELISTEN

Reklame | annonselenker Nelly

Det er lov å kalle sko for plagg eller? Okei, det høres rart ut hehe. Vi lar det gå for denne gang. Jeg har et nyttårsforsett som går ut på at jeg ikke kan kjøpe noe nytt frem til og med april, men jeg kan kjøpe brukt. Allikevel liksom-shopper jeg som bare det på nett og finner så mye fint! Heldigvis har jeg et unntak for samarbeid 😉 Den er jo kjekk, haha. Da burde det ikke være så vanskelig å holde seg, men det er faktisk det når det er så mye fint! Her har jeg funnet frem til plagg jeg ønsker meg nå.  

trenchcoat her / sneakers her / genser her / boots her / body her

strikka genser her / beige genser her / sko her / t-skjorte her / sett her

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg