10 PLAGG JEG ALLTID HAR I GARDEROBEN

Reklame | annonselenker Nelly

Nå tenkte jeg å skrive litt om / svare på et spørsmål jeg stadig får. Hva jeg ha i garderobeskapet mitt? Det har tatt noen år, men jeg har etter hvert funnet ut hvilke plagg jeg liker å alltid i garderoben. Plaggene jeg alltid får brukt og aldri blir lei av. De som egentlig funker med alt! De funker med hverandre og de funker alene. Man kan enkelt kle de opp eller ned. The basics.

KODEN ANDREA25 GIR 25% PÅ ALT FRA NLYBYNELLY

Oversized skjorte (her). Det funker kjempefint til jeans, er veldig kult til skinnbukser, kan brukes alene eller med blazer over.

Mom jeans (her). Funker til alt! Jeg liker det nok best med en t-skjorte stappet nedi, eller med en oversized basic genser over. Strikkagenser er også gull.

Oversized blazer (her). Et av mine favorittplagg! Dette har jeg mange av i skapet altså. Det funker i alle farger og mønster, veldig kult med en vid bukse i samme farge. Min absolutte favoritt er en oversized sort blazer. Kjempekult med en bukse i skinnimitasjon eller vinyl. Hvis den er lang nok kan du bruke den med strømpebukse som en kjole.

Print t-skjorte (her) og t-skjorte (her). Det er en t-skjorte, du kan bruke den akkurat som du vil! I skjørt, i alle mulige bukser, under blazers…

Vide bukser (her). Disse er jeg glad i og det var en periode på cirka et år jeg ikke brukte annet enn vide sorte bukser til hverdags. Style de opp med en fin bluse, body eller topp med hæler. Style de ned med en strikkegenser og boots, eller en t-skjorte og sneakers.

Boots (her). Jeg har blitt totalt hekta på boots! Jeg liker å stappe buksene mine (gjerne vide sorte) oppi dem. De er perfekt nå som det er kjøligere ute, vått på bakken og sneakers må vente.

Hvite sneakers (her). Dette Kan jeg ikke få nok av. Det funker til alt! Jeans, skinnbukser, vide bukser, skjørt, kjoler. Alt.

Oversized genser (her). Først og fremst sykt digg å chille i, et perfekt reiseplagg. Du kan også bruke det til hverdags. Jeg synes det er veldig kult sammen med bukser i skinnimitasjon og boots.

Bukse i skinnimitasjon (her). Helt hekta! Funker med absolutt alt fra t-skjorter og basic gensere til fest-bluser, skjorter og strikkagensere. Must have!

 

1 kommentar
    1. Vet ikke om det er meningen, men når man bruker rabattkoden din så kommer navnet til Andrea Badendyck opp..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg