10 KJAPPE SPØRSMÅL OG SVAR

Reklame | Annonselenker Nelly / sponset jakke Kouture

Disse spørsmålene fant jeg på bloggen til Eirin Kristiansen.

JAKKE KOUTURE / T-SKJORTE NA-KD / BUKSE HER / VESKE HER / SKO NIKE HER

Neste drømmedestinasjon?

Det neste stedet jeg faktisk skal til er Thailand, samtidig lengter jeg etter en storbyferie lignende turene til Barcelona og Roma så kanskje Venezia eller Milano? Jeg har også lyst til å dra til et mindre sted med masse vingårder i Italia og til Maldivene, samt New York så ja… Jeg har en del ønsker og drømmedestinasjoner.

De tre viktigste plaggene i garderoben min?

Vide sorte bukser, strikkagensere og jakker i alle farger og fasonger.

Favoritt guilty pleasures?

Smågodt all day every day, haha. Går det an å si?

Hvor henter jeg inspirasjon?

Over alt! Jeg henter masse inspirasjon av å være ut blant folk, gå på byvandring og å reise. Ny steder gir meg ofte masse inspirasjon! Jeg henter også veldig mye inspirasjon på Instagram, magasiner på nett og noe fra andre blogger.

Hva er min favorittdrink?

Kan man svare Pepsi Max som drink? Hvis vi snakker alkohol så foretrekker jeg en god whiskey sour eller et glass prosecco på byen, ellers er jeg utrolig glad i rødvin til kos.

Hvordan ser min ideelle treningsuke ut?

Jeg liker å få unnagjort treningsøkten etter morgenjobb, men før ettermiddagsrushet og vil aller helst få gjennom fire økter i uka med en god miks av styre og kondisjon. Nå som det begynner å bli bart og varmt ute kommer jeg nok til å finne tilbake til løpegleden og vil komme meg ut for å løpe både langkjøring og bakkeløp.

Hvordan holder jeg meg organisert?

Jeg er totalt avhengig av planleggingsboken min fra Ting. Den er supersøt med masse stikkers, motiverende quotes og har “serious business woman” skrevet på utsiden. Jeg skriver opp alt som skjer i den boken så jeg ikke plutselig surrer med noe. I tillegg elsker jeg lister og skriver to do lister flere ganger i uka.

Hva er min favorittparfyme?

Nå er jeg litt lei av min og trenger å finne en ny, men akkurat nå bruker jeg Gucci Bamboo.

Hva er min go-to look?

Sorte vide bukser, en t-skjorte med kult print og en lang oversized kåpe!

Hva gjør jeg helst en fredagskveld?

Åååh, jeg elsker fredagskvelder! Hvis jeg får velge vil jeg handle inn og lage en god middag hjemme, sette på underholdningsprogrammer på tv eller en god film og kose meg med smågodt og kanskje et glass rødvin hvis jeg skal kose meg skikkelig. Hvis ikke duger Pepsi Max også!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg