10 GRUNNER TIL AT JEG ELSKER Å VÆRE SAMMEN MED MORTEN

I forrige uke spurte Morten om vi kunne snu om på rollene, og om jeg kunne skrive et gjesteinnlegg på hans blogg. Det sa jeg selvfølgelig ja til både fordi det er moro og fordi han har gjestet min blogg en del ganger allerede. Jeg ble såpass fornøyd med innlegget at jeg stjeler det tilbake og publiserer det her også! Jeg har endret på ett punkt, men hvis dere vil leser originalen finner dere det her. Et enkelt feelgood-innlegg på en torsdag. Er ikke gærent det vel?

😍 Han er veldig flink til å ta vare på meg. Han spør alltid om jeg har det bra, om det er noe jeg trenger og passer generelt veldig godt på meg.

😍Hvis han merker at jeg er litt nedfor så finner han alltid en måte å muntre meg opp på, om det så bare er å legge seg inntil meg og holde rundt meg (som er noe av det beste jeg vet om).

😍 Han ser utrolig flott ut. Altså han er så kjekk! Og han blir bare kjekkere og kjekkere for hver dag som går. Menn er vel kanskje på sitt kjekkeste i 30-årene og han begynner jo å nærme seg, haha. Nei, han er SÅ fin.

😍Han drar meg med på ting jeg ikke har prøvd før. Dette er kjempegøy! Jeg blir dratt med på skitur, sykkeltur, vannscooter og mye annet rart. Nå prøver han å få meg til å løpe et halvmarton. Vi får se om det går, men uansett så er det veldig moro å bli utfordret til å gjenoppta gamle “kunster” som ski og sykkel og ikke minst å prøve nye ting.

😍Han har blitt en utrolig dyktig blogg-assistent. Han skriver gjesteinnlegg, hjelper meg med idéer og han stiller alltid opp som fotograf.

😍 Han får meg til å le masse, hver eneste dag. Det er noe av det jeg setter aller mest pris på. Jeg ler mer enn jeg har gjort noen gang tidligere både fordi han er rar og fordi han er morsom, haha.

😍 Jeg går ikke lei av han. Vi er omtrent sammen døgnet rundt og jeg savner han med en gang han går ut døren uten meg eller omvendt.

😍 Han får meg til å føle meg skikkelig bra. Morten er så god på å løfte meg opp. Han sier ofte at han er stolt av jobben jeg gjør, roser enkelte innlegg på bloggen som han mener er bra, skryter alltid hvis jeg gjennomfører noe jeg var skeptisk til (som de mange aktivitetene han drar meg med på) og er veldig flink til å ja, booste selvfølelsen.

😍 Han er kanskje det rareste, men samtidig det fineste mennesket jeg vet om. Det er helt utrolig hvordan vi matcher akkurat der, haha. Jeg trenger en som er rar fordi jeg er kjemperar selv, og han er en perfekt kombinasjon av rar og nydelig.

😍Jeg elsker han. Det er jo en grei grunn til å være sammen med noen, haha. Han er alt, om ikke mer enn hva jeg noen gang kunne håpe på å finne. Han er snill, morsom, ærlig, sexy, rar, interessant, smart og bare ubeskrivelig perfekt i mine øyne. Jeg er så ufattelig glad for at han var like håpløs som meg og endte opp på Love Island. Han er faktisk det beste som har hendt meg <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

Siste innlegg