10 FUNFACTS OM ANDREA

Takeover! Andrea er i London med ødelagt macbook, så da tenkte jeg at nå var det på tide at jeg fikk lov til å ha et gjesteinnlegg igjen! (Det er Morten som skriver altså, hei hei!) Mange av dere syntes det var morsomt med 10 funfacts om meg, og da tror jeg at det blir enda morsommere med 10 funfacts om Andrea (hun er rarere enn meg) Så jeg tenker det ikke er noe mer å lure på, vi bare kjører i gang!

 

1. Hun stresser nesten alltid over noe. Jeg tror at selv om ALT hadde vært perfekt så hadde hun ikke klart å nyte det maksimalt, men heller sittet og stresset over når det skulle gå over. Noe som av og til funker er at jeg da slapper EKSTRA mye av, så kan hun roe ned stresset litt for en periode.

2. Hun har spilt fiolin! Den ligger faktisk fortsatt i kjelleren til faren Sveinn. Jeg foreslo å ta den med hjem og henge den opp som pynt, men det ble blankt nedstemt. Men det er jo bare kult å ha som pynt eller?

3. Hun er tidligere hestejente, og var med i pennyklubben (mener hun sa det en gang) Det var disse jentene vi gjorde narr av på barneskolen og sa at “hest er best på maten” eller noe i den duren. 

4. Hun har også prøvd seg som drillpike. Jeg har ved et par anledninger bedt henne prøve å drille forskjellige ting, men hun nekter enn så lenge. 

5. Hun prøvde seg som disco/jazz danser, noe jeg kunne betalt mye for å se! Jeg tror hun er minst like dårlig på å danse som det jeg er, og det er jo morsommere å se folk som ikke kan danse enn de som er best i verden. Synes egentlig vi kan lage en video hvor Andrea prøver seg på alle disse tingene hun tidligere i oppveksten har prøvd å lære seg.

6. Søvn. Hun er ekspert på å sovne på alle slags steder. Gjerne med munnen mest mulig åpen. Da hender det at jeg dokumenterer det med et bilde eller filmer at jeg vekker henne.

7. Hun er litt handy husmor! Hun kan montere møbler, bruke drill, vaske, sortere, ja alt man trenger å kunne i et hjem.

8. Andrea er veldig glad i å lage lister og planer på ting. Vedder på at hun har en liste over alle listene slik at hvis en liste forsvinner så kan hun sjekke listen over alle listene for å finne ut hvilken liste som er forsvunnet. Kontrollfreak.

9. Veldig omsorgsfull og har veldig medlidenhet for andre (særlig dyr). Hun kan begynne å gråte bare av å se en ape bli gjenforent med resten av flokken på tv. 

10. Hun begynte veldig tidlig på fotball. Den karrieren fikk en brå slutt med selvmål i første kampen.

 

Si ifra hvis dere ønsker flere innlegg fra denne kanten! Hadet bloggen til Andrea!

 

10 kommentarer
    1. Veldig bra innlegg 🙂 elsker å følge dere begge to 😊 dere er så søte sammen 😊 hilsen Kaja 😊

    2. Hun har iallefall ikke vært redd for å prøve nye ting opp gjennom oppveksten (haha)
      – Dessuten vil jeg bare tilføye at apegjenforeninger faktisk ER særs rørende seanser, -liksom det er for elefanter, pingviner, rådyr….(osv) 😉

    3. Herregud, Morten! Du er sykt flink til å blogge haha. I tillegg får du en vanlig tekst til å bli hysterisk morsom, spesielt den med «en liste over alle listene»:-) Takk for en morsom tekst. Det gjorde virkelig dagen for meg lol

    4. Nr 8!! Jeg. klarer. Ikke. Det finnes flere av den typen for å si det sånn. Og ja til flere innlegg fra deg også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg