UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Monki / Ellos

Øredobber Monki her / jumpsuit Monki her

Har du fått noen nye venner i Kristiansand?

Nei, men som jeg har svart litt på tidligere så har jeg så vidt rukket å bo her hihi. Nå fokuserer jeg bare på leiligheten og å komme på plass, så skal jeg utforske både byen og det sosiale etter hvert 🙂

Er Sofie invitert på innflytningsfesten din?

Ja, men hun er LA.

Har du noen favoritt-podcaster?

Konspirasjonspodden, Andersen og Jakobsen, Alive og Bianca og Jan Thomas og Einar blir venner.

Har du noen tatoveringer?

Nei og det kunne jeg ikke tenkt meg heller.

Deler du og Morten arbeidsoppgavene hjemme?

Ja og nei, haha. Jeg vil påstå at jeg gjør litt mer husarbeid enn han, men det kan være han er uenig haha. Vi bytter som regel godt på og hjelper hverandre med det som trengs.

Har du en drøm?

Min største drøm er å ha økonomisk stabilitet, være lykkelig og ha en fin familie. Så egentlig lever jeg drømmen akkurat nå! Så har jeg mindre drømmer som å besøke Australia, få meg en hund og å løpe et halvmarton hihi.

Angrer du på at du flyttet til Kristiansand?

Nei, overhodet ikke! Jeg føler meg så hjemme her <3

Hva er det beste med å være kjent blogger?

Det er at jeg får utrolig mange positive tilbakemeldinger og hyggelige meldinger generelt fra dere som følger meg! Det er sååå koselig og jeg blir like glad og rørt hver gang.

Hvordan har du det for tiden?

Jeg har det veldig fint 😀 Takk som spør!

Er det vanskelig å bo så lang fra vennene dine?

Jeg skulle jo helst hatt hele gjengen her og noen dager så er det skikkelig kjipt, men det går jo greit.

Blir du og Morten noen ganger lei av hverandre siden begge har en jobb som foregår hjemme?

Nei, egentlig ikke. Jeg tror begge er flinke på å ta seg litt egentid om det trengs.

Tjente du mer på MATCH enn hva du gjør som blogger?

Nei, absolutt ikke.

Synes du det er kjipt å gå glipp av eventer i Oslo?

Nei, ikke med mindre det er noe som er veldig spesielt for meg. Jeg er ikke så glad i eventer jeg, hehe.

Hvor mye penger bruker du i måneden?

Uff, nå har det jo blitt mye fordi det har gått mye til møbler og leiligheten generelt. Skal vi se… Med avdrag på lån og fellesutgifter så kommer det nok opp mot 15 000 kroner i måneden tenker jeg. Nå gjetter jeg egentlig bare, hehe. Spør meg igjen om noen måneder.

Kommer Sofie til å besøke deg i Kristiansand?

Jeg håper jo hun tar seg tid til det 🙂

Hvor er spisebordet deres fra?

Ellos, dere finner det HER.

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

18 kommentarer

Siste innlegg