UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

… psst. Husk ta dere får 15% ekstra rabatt på Nelly-salget med koden EXTRA15 (gyldig til 7/4)

Jakke her (50%) / t-skjorte her / bukse her / sko her 

Har du lyst til å dele dine favoritt-parfymer med oss? 

Jeg er helt lost på dette punktet for øyeblikket og leter etter en ny parfyme selv. Jeg er veldig glad i den jeg har nå, Gucci Bamboo, men vil ha en ny sommerlukt!

Hva kan du ikke leve uten?

Sånn halvseriøst; sjokolade, Pepsi Max, natur, dyr, Friends, Morten, venner og familie.

Hvordan tar du vare på vennskap i en hektisk hverdag?

Det er ikke bare lett, men jeg er ganske aktiv i gruppechatter på Snapchat. En enkel måte å dele hverdagen sin med hverandre. Jeg prøver også å ringe venner jevnlig og å se de så ofte som mulig.

Hva er det mest spontane du har gjort?

Hm.. Det må være da en venninne og jeg bestilte flybilletter til Hellas midt på natten og dro rett til flyplassen på spontantur. Moro!

Hvorfor var du ikke i bursdagen til Sofie?

Jeg skal feire henne i kveld! I utgangspunktet skulle jeg ikke til Olso før i dag fordi vi skulle rive deler av veggen og pusse oppi stua så jeg skulle ha besøk av pappa til fredag, men nå la vi det på is så jeg dro til Oslo i går kveld og valgte da å dele tiden mellom gode venner 🙂

Hvilket råd ville du gitt deg selv for fem år siden?

Spar penger og spar på BSU! Aldri gå i minus og ikke skaff deg kredittkort. Jeg ville også sagt at uansett hva andre forteller deg og hvor troverdig det virker så stol på magefølelsen din. Du vet best selv.

Hva liker du å gjøre når du skal slappe helt av og ha en skikkelig me-time kveld?

Da liker jeg å tenne masse levende lys, ordne meg noe digg snacks som chips eller smågodt, hoppe inn i koseklær og se en god film. Gjerne med ansiktsmaske og hårkur!

Kan du se for deg å gifte deg med Morten i fremtiden?

Kanskje. Jeg tenker nå at vi skal være sammen for alltid, som man ofte gjør i et forhold, men jeg har alltid vært veldig skeptisk til å gifte meg. Kanskje fordi så mange skiller seg og jeg er oppvokst i et skilsmissehjem? Jeg er ikke helt sikker, men jeg vil uansett forlove meg og være sammen for alltid haha.

Hva er de største forskjellene ved å bo i Kristiansand vs Oslo?

Nå har jeg ikke rukket å merke noe særlig enda fordi jeg så vidt har vært utenfor leiligheten i løpet av de få dagene jeg har bodd i byen. Det eneste jeg kan si nå er at jeg har alle mine beste venner i Oslo og ikke her…

Har du noen flyttetips?

Ja! Det har jeg skrevet et innlegg om som dere finner her.

Hva kostet leiligheten?

Det har vi bestemt for å holde for oss selv 🙂

Hva liker du best på McDonald’s?

Nå har jeg spist det typ en gang på ett år, men det jeg spiste da var kjempegodt! Det var en vegetarwrap og den kunne jeg godt spist igjen. Ellers synes jeg at søtpotetchipsen der er veldig god og ikke minst McFlurry som er den beste isen i verden.

Er dere det eneste paret fra Love Island som er sammen?

Ja, det er jeg ganske sikker på.

Hvis det er en ting du kunne endret med Morten, hva hadde det vært?

Det er ikke noe jeg ville endret med han. Vi utfyller hverandre veldig godt så der jeg har mine svakheter har han ofte sine styrker og motsatt. For eksempel stresser jeg veldig mye med ting, mens han tar det rolig. Det kan være irriterende når man står midt i noe, men i det jeg tar et lite skritt ut av min egen boble så ser jeg at han roer ned meg ved å være rolig selv. Hvis det ga noen mening, haha.

Her du besøkt et afrikansk land før?

Ja, jeg har vært i Tunisia.

Er det ikke litt tidlig å kjøpe noe sammen etter å ha kjent hverandre i så kort tid?

Nei, når vi uansett skal flytte sammen og har mulighet til å kjøpe er det bedre å betale flere tusen i måneden ned på noe som er vårt eget enn å betale leie til noen andre. Det er ikke verre enn å selge og dele 50/50 om det skulle bli slutt (krysser fingrene for at det ikke skjer hehe).

Hadde du reddet 100 du ikke kjenner og en du kjenner dør, eller motsatt?

Wow, altså sorry nå er jeg kjedelig, men det er umulig å svare på. For det første er det å kjenne noen et ganske vidt begrep, så det kommer an på hvem haha. Jeg hadde ikke reddet 100 fremmede i stede for Morten, pappa eller bestevennene mine liksom. Det hadde jeg ikke gjort.

Hva er favorittstedet ditt i Oslo?

St. Hanshaugen!

Er du gravid?

Hahah, nei bare godis og kos i den magen.

Har du og Morten kranglet før? Hvordan løste dere det?

Ja, det har vi. En gang tror jeg, haha. Vi snakket bare om det så løste det seg greit. Begge hadde en dårlig dag og var litt gretne så det var en krangel om ingenting.

Hvorfor har du ingen kontakt med moren din?

Fordi hun hadde en negativ innvirkning på livet mitt.

Kan du lage house tour?

Ja, det kommer 😀

 

53 kommentarer
      1. Hva vet du om hvordan jeg prioriterer? 🙂 Eneste grunnen til at jeg fløy til Oslo noen dager etter å ha flyttet inn i ny leilighet i Kristiansand var for å feire henne på lørdag.

    1. Hva gjorde moren din som var så negativt? Du må ikke svare, skjønner at det er personlig🙂ble bare litt nysgjerrig🙂

    2. Huff, kjedelig å ikke ha kontakt med en forelder. Jeg har ikke kontakt med noen av mine, da min mor er sterkt psykisk syk og min far er klin gæren og litt vel glad i alkohol. Av og til må man ta et valg om å skyve mennesker unna hvis de påvirker livet vårt negativt. Lever også litt etter at venner er den familien du velger å ha – så venner for meg er gull verdt. Synd at folk må legge seg opp i nettopp hvorfor du ikke har kontakt med henne.. alt trenger ikke å deles med alle.

      Håper du får en fin uke! 💗

    3. Du vet vel at det er offentlig hva boliger blir solgt for? Er bare et par klikk på nettet det så får man opp all info om boliger.

        1. Haha?
          Du har vært en av få jeg gidder å lese bloggen til fordi jeg syns du har vært jordnær. Men noen av svarene dine, nei, ikke bra! Hvis ikke du tåler at folk opplyser deg om fakta uten at du svarer nedlatende tilbake så har du faktisk INGENTING i denne bransjen å gjøre!
          Du skriver at dere har valgt å holde kjøpssummen for dere selv, dette er offentlig informasjon, noe du tydeligvis ikke visste siden du skrev som du gjorde. Du er ikke dum selv om du ikke visste det, er ikke akkurat noe førstegangskjøpere kanskje vet om. Men når du da får det fortalt så svarer du vel ikke med en sånn spydig tone?!
          Mister faktisk bare mer og mer sansen for deg pga måten du svarer leserne dine på! Du burde seriøst jekke deg ned mange hakk!!
          Du lever av leserne dine, ikke hev deg over de for du er ingenting uten de!
          #dårligfolkeskikk

          1. Hei May 🙂 Når man skriver over nett og verken ser uttrykk eller kjenner menneskene man skriver med så er det fort gjort å tolke ting negativt. Det var overhodet ikke nedlatende ment så det er synd, men forståelig at du tok det på den måten. Poenget med svaret mitt er ikke annet enn at hvis folk er såpass nysgjerrige på hva vi kjøpte bolig for at de går så langt som å søke opp opplysninger om det så får det være deres sak, noe jeg synes er litt spesielt hehe. Som sagt er det stor forskjell på å skrive det selv på bloggen og at folk må grave for å finne det ut. Synd du tok det sånn! Personlig synes jeg at jeg svarer leserne mine på en normal og hyggelig måte, og personlig synes jeg ikke akkurat at du oppfører deg så hyggelig her så da er vi kanskje to som må jekke oss ned litt og puste en ekstra gang før vi trykker publiser!

            1. WOW!!! Du mener jeg må jekke meg ned? Du burde seriøst ta et kurs i markedsføring, for det er akkurat det du driver med i en blogg, dette er jobben din og følgerne er markedet ditt! En kunde har ikke alltid rett, men å svare på kritikk om at jeg oppfatter deg som spydig med å be meg jekke meg ned?!? Helt utrolig! Du kommer ikke til å overleve denne bransjen lenge om dette er din personlighet!

            2. Hvis det var alt du satt igjen med etter den kommentaren så er det utrolig synd.. Jeg vet ikke hva mer jeg skal si, men hvis du får såpass dårlig energi av å være her inne forslår jeg at du slutter med det.

            3. Det Andrea skriver og det du tolker er to helt forskjellige ting. Hvis du mener at Andrea må jekke seg ned så må du tåle at du får høre det samme. Ikke alt du skriver som er en sannhet. Kjenner du egentlig Andrea som privat person? Hvis ikke, så er dette bare dine tolkninger av hvem Andrea er. Og tolkninger er ikke alltid sanne.

    4. Enig med May. Synes ofte du nesten bruker hersketeknikk når du svarer følgerne dine. Kommenterer som haha og hehe kan oppfattes litt nedsettende.

      1. Da kan jeg si med en gang at det overhodet ikke er ment slik, som jeg også prøvde å forklare May 🙂 Hvis dere leser innleggene mine bruker jeg haha og hehe flere ganger i de aller fleste, kanskje litt for mye til og med, men det er slik jeg formulerer meg. Overhodet ikke ment nedlatende.

    5. Synes du alltid svarer fint jeg, Andrea <3 og selvom man er en offentlig person og har en blogg så betyr det ikke at man skal finne seg i alt. Lov å si ifra. Ha en fin kveld, min bloggerfavoritt <3

    6. Herregud a folkens. Snakk om å ta ei fjør til ti høns a. La nå Andrea får være Andrea. Hu svarer som a pleier å skrive. Helt normalt for min del å skrive hehe, haha, hihi. Så keep on going Andrea. Gøy å følge med dere👍😉.
      Du er du og du duger, noe mer trengs ikke😘💕💕.

    7. Utrolig hva folk skal legge seg opp i!! Lykke til med innredning av ny bolig Andrea! Ser frem til å se bilder av den på bloggen din, etterhvert 🙂

    8. Hei Andrea<3 jeg er helt enig med deg! Hvis du ikke liker å leser denne bloggen/ har noe problemer med det, så kan du bare holde deg langt unda. Du får et bedre liv selv hvis du greier å holde kjeft istedenfor å hate på andre. Du gjør også at Andrea får det bedre. Tenk hvis deg hadde vert deg da, som bruker hele dagen på å blogge, så får du bare dritt til bake!?! Det ligger masse arbeid bak eg blogginnlegg, så du tre her ikke hate

    9. Wow. Jeg kommenterer virkelig aldri, men dette klarer jeg bare ikke la passere. Personlig er jeg imponert over hvor velskrevne dine tilbakemeldinger til leserne dine er. Du er direkte og saklig, men som oftest alltid positiv. Folk har enda ikke forstått at vi lever i en hverdag hvor hihi, hehe og haha mer eller mindre er automatiske svar, og at det på ikke alltid betyr sarkasme. Man skal være forsiktig med å tolke ting på nett, og heller tenke seg om to ganger (eller gjerne tusen) før man går til angrep på en formulering. Jeg synes du har all rett til å sette dine lesere på plass når de er usaklige og uhyggelige, dette er tross alt din blogg, og de har selv valgt å klikke seg inn på den. Du svarer også alltid godt når du får kritikk, og det er det virkelig ikke alle som klarer (i hvert fall ikke uten å gå i forsvarsposisjon).

      Fortsett med det du gjør, Andrea! Etter min mening er du uten tvil en av Norges beste bloggere. Masse lykke til med å komme på plass i den nye leiligheten!

    10. Hei! Kommenterer aldri, men nå kunne jeg bare ikke la være. Jeg må si jeg er IMPONERT over Andrea jeg… er innom noen blogger til dagen, og Andrea er så å si den eneste som svarer sine lesere! Og jeg har aldri reagert på hvordan du svarer de, aldri oppfattet noe som negativt eller nedlatende.. Men som Andrea skriver så kan ting oppfattes anderledes for en person enn en annen når det er skrevet på nett! Stå på flinke du!

    11. Kjære fine, søte og vakre Andrea <3

      Er ikke ofte jeg kommenterer her selv om jeg leser bloggen din ofte, men nå tenkte jeg at måtte gjøre det. De som burde jekke seg ned er de 2 som åpenlyst slang ut negativitet her inne. Om du ikke vil dele hvor mye dere betalte på huset, så er det deres valg og jeg synes ikke du svarte negativt på det 🙂 Jeg synes du er fantastisk mot leserne dine og svarer modent og høffelig 🙂 Så de som ikke liker måten du svarer på trenger ikke å lese eller kommentere. Simple as that 🙂

      Ønsker deg og Morten masse masse lykke til med flytting og alt som hører med 🙂 Og en riktig god påske da den tiden kommer 🙂

    12. Problemet ditt Andrea er at du svarer alle som overøser deg med ros med hjerter og smilefjes, men straks noen er hakket kritisk så er du spydig i svarene dine med en eneste gang. Det har jeg selv opplevd og det er jo lett å se hvordan du svarer May her oppe også.
      Du må lære deg å svare alle med lik tone enten de er enige med deg eller ikke. Såklart skal du ikke ta imot skikkelige stygge kommentarer, men sånn du svarer May som faktisk skriver veldig saklig er flaut.

      1. Her er jeg helt uenig med deg. Som sagt så er det ikke meningen å bære spydig ved å legge på et «haha». Jeg synes det blir veldig spydig og utrolig ironisk å skulle svare på kritikk med masse hjertet. Det blir i hvert fall feil! Selvfølgelig svarer jeg ikke alle likt. Å svare på en krass kommentar med «åå takk fine <3» blir jo helt gærent! Skjønner du hva jeg mener? 🙂

        1. Der misforsto du hele poenget mitt, har aldri sagt du skal svare med hjerter og regnbuer på absolutt alt, poenget mitt var at du burde ha en hyggelig tone uansett. At du blir fortalt at boligpriser er offentlig inviterer deg ikke til å svare spydig, for ja, jeg oppfattet også svaret ditt som spydig. Og at du fortsetter diskusjonen isteden for å legge deg flat, det er ikke bra buisness! Du finnes ikke ydmyk, og jeg har også som May lest din blogg fordi du har virket mindre overfladisk enn mange andre bloggere, men å diskutere i kommentarfeltet sånn som du gjør er ikke bra, og tror neppe jeg kommer til å følge deg og din blogg pga det. Og til det svarer du sikkert noe som: nei men så fint, hvis du ikke liker meg har du ikke noe her å gjøre.

          1. Okei, da beklager jeg. Men kan du se ta om jeg misforstod poenget ditt der, så kanskje dere kan misforstå meg noen ganger også? Som for eksempel når jeg slenger på et “haha” uten å tenker mer over det eller mene det som nedlatende. Som jeg prøvde å forklare May så var et overhodet ikke ment spydig og over nett er det utrolig lett å misforstå hverandre, som jeg gjorde med deg nå. Dette er særlig lett om man ikke kjenner hverandre! Jeg føler ikke jeg har noe å legge meg flat for. Jeg har sagt flere ganger at jeg ikke mente det slik og jeg føler ikke det er noe mer jeg kan gjøre enn å pave å oppklare misforståelsen 🙂 Jeg mener heller ikke at det er riktig å svare alle helt likt. Jeg er ingen robot, jeg er et menneske og har også reaksjoner på kommentarer. Det må jeg få lov til, akkurat som at du får lov til å dele din mening her. Ser du hva jeg mener? 🙂 Hadde ingen planer om å svare det, men det er faktisk et godt poeng. Hvis man får negative vibes av å lese en blogg, en avis, et magasin eller følge noen på Instagram så oppfordrer jeg til å unfollowe.

    13. Seriøst? Fikk nettopp tilsendt en screenshot av snapstoryen din!
      Du driver faktisk og MOBBER og håner meg!! Syns du dette er måten å gjøre ting på?!? Fy søren for en EKKEL person du er!!!!!

      1. Kan du fortelle meg hva som er mobbing? 🙂 Jeg deler kommentarer som swipe up på story ukentlig. Det jeg skrev var at May er sint. Det stemmer. Jeg skrev at hvis du føler deg dårlig, blir sint eller får bad vibes av å lese blogger eller følge folk på Instagram så bør du unfollowe, om det så er meg du velger å slutte å følge. Ser ikke helt hva som er mobbing her…

    14. SERIØST!!! Så snapstorien din! Mobbing av leserne sine er kult da!! Fy søren og lavmål!!!!!
      Heia May!!!!!

    15. Fint å henge ut og mobbe May på Snapchat da! For en ekkel person du er ass! Mobbing er det du driver med, nei fy søren så kvalmt!

    16. Den snappen din om May bomma du grovt med. Tenk å være så stygg at man mobber leserne sine bare fordi de ber deg å være ydmyk? Du viser jo klart og tydlig med den snappen at du ikke finnes ydmyk i det hele tatt. Bare tapere som mobber andre!!!

      1. Hanne, Annette og Anne. Jeg ser IP-adresser så velger å svare dere i en kommentar fordi dere er samme person 🙂 Det var ikke ment som mobbing, men en oppfordring til å slutte å følge folk som gjør deg sint eller får deg til å føle deg dårlig, om det så er meg. Kanskje holde deg til en kommentar med samme navn neste gang sånn for ordens skyld? Så sparer vi begge tid 🙂

        1. Ip-adresse er nettverket som er brukt ikke enheten det er skrevet fra. Og ja jeg og Anette har vært i samme rom når vi har skrevet til deg med samme wifi. Så lærte du ennå noe nytt!

    17. Fikk akkurat et skjermbilde fra snapchaten din i gruppechatten jeg og venninnene mine har. Ett ord; WOW!!!!!
      Fy fader så arrogant og slem du er mot leserne dine! Den diskusjonen du og May har er det jo du som startet ved å svare som du gjør. Også skal du henge henne ut på snappen din?! Stakkars jente, tenker hun føler seg kul nå. Du er faktisk utrolig nedlatende mot de som retter på deg i kommentarfeltet. Utrolig stygt av deg å holde på sånn her! Bildet av snapstoryen din ligger flere steder på Facebook, så hjalp ikke så mye å slette den.
      Hadde jeg vært deg hadde jeg gått ut med en unnskyldning.

    18. Instastoryen din var MEGET lite imponerende! Mobbing av May på offentlig plattform, Yes du er kul ass. NOT
      Kanskje begynne å gå litt i seg selv og innse at du faktisk er skikkelig spydig og frekk mot leserne dine til tider.

      1. Susanne og Henriette. Ser IP-adresser og i stede for å svare dere som bruker flere navn for å skrive flere kommentarer i hver kommentar kan dere lese det jeg skrev over her 🙂 Synd dere/du ser det slik.

        1. Ip-adresse er nettverkskoblingen, ikke en enhet så du tok nok feil der gitt. Tror du folk sitter og lager hundre epost kontoer for å kunne svare med forskjellige navn du eller? Hva er poenget med det liksom?
          Er nok ikke mer komplisert enn at vi er 5 jenter som sitter på samme nett og spyr av oppførslen din.
          Og tilbake til temaet, det du la ut på insta og snap var rett og slett uspiselig! Fy fader og lavmål av deg! Hvis du med hånden på hjertet ikke klarer å se at det var stygt gjort og ikke har noe empati for hvordan det får hun stakkars jenta til å føle seg da er du faktisk råtten tvers igjennom! Du legger ut et innlegg der du henger ut ei jente og “haha, hun er ikke fornøyd” “haha får se hva hun gjør nå”. Hva er poenget? Ser du ikke at det er feil?

    19. Nå legger jeg denne død ved å gjenta at mitt svar til May (Det er stor forskjell på å skrive det på bloggen og å la folk søke det opp selv om det er SÅ nysgjerrig, haha 🙂) absolutt ikke var ment spydig selv om jeg la på et “haha” som jeg skriver hele tiden og derfor ikke tenkte over å skriver, noe jeg svarte da hun reagerte på mitt svar. Jeg vil også gjerne gjenta at det er utrolig lett å misforstå hverandre over nettet når man verken ser ansikter eller kjenner hverandre og at vi alle, meg selv inkludert, må begynne å tenke oss om en ekstra gang eller to før vi trykker publiser. Så tenker jeg at alle her i kommentarfeltet bør puste dypt inn et par ganger, legge bort macen og tenke over om vi virkelig ønsker å krangle i et kommentarfelt på en offentlig blogg over det som åpenbart startet som en misforståelse :-). Takk for meg!

    20. Altså, May, hvis du har splittet personlighet kan det være lurt å styre unna kommentarfelt neste gang. Dette blir bare pinlig.

    21. Å herligfred, folk er jo bare helt idiotiske. Disse visse personene misforstår det du skriver og mener. Jeg opplever deg ikke med noe hersketeknikk. For jeg skriver akkurat sånn selv. Å er ment hyggelig. Folk misforstår jo bare og er sjalu fordi du er kjent osv. De kan jo kanskje la vær med å lese bloggen så mye da, haha blir så provosert. Ikke ta til deg det de sier, virkelig!!!!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg