UKENS SPØRSMÅL

Er du fornøyd med navnet ditt?

Ja, veldig. Da jeg var yngre var jeg lei meg fordi jeg ville at mitt fremtidige barn skulle hete Andrea haha.

Striper du håret eller helbleker du det?

Jeg striper etterveksten 🙂

Hva er dine favorittøvelsen når det kommer til trening? Hva trener du helst?

Jeg liker kondisjon og styrke på bein og rumpe. Jeg hater å trene overkropp, men det skjer en gang innimellom. Jeg synes markløft, ett-beins markløft og step up på boks med vekter er veldig moro. Når det kommer til kondisjon pleide jeg å elske langdistanse, men nå liker jeg harde intervaller som trappeløp, 20/10, 30/15 og sånne ting, gjerne i motbakke!

Hva er dine go-to matvarer når du skal velge sunnere alternativer?

Jeg er veldig glad i sukkerfri gresk yoghurt, mager cottage cheese, spinat, banan, havregryn og i det siste har jeg begynt å like ørret veldig godt.

Har du testet de nye sunne is-typene som har kommet i butikk og hva synes du?

Nei, det har jeg ikke rukket enda. Har bare kjøpt de usunne, haha. Wopsi.

Hva tenker du å bruke hverdagen til når du flytter til Kristiansand?

Godt spørsmål, jeg stiller meg det samme stadig haha. I begynnelsen kommer jeg nok til å bruke mye tid i mitt nye hjem, ordne, planlegge og innrede. Jeg synes jo sånt er kjempegøy og gleder meg veldig til å kunne starte planleggingen på ordentlig. Ellers blir det vel mye jobb og både trening, turer og det å bli kjent med folk i byen 🙂 Jeg tror det skal gå veldig fint, alle jeg har møtt og snakket med er så koselige!

Synes du villaen på Love Island eller hotellet på Paradise var finest?

Luksus hotell i Mexico vs. en villa med sovesal på Gran Canaria… Definitivt hotellet i Mexico, det er nydelig!

Hva synes du om Kristin Gjelsviks video om Sophie Elise?

Jeg er 100% enig i budskapet om at vi ikke må dele ethvert kompleks vi har hatt og deretter fikset på.

Hvordan går det med deg og Morten om dagen? Dere virker så lykkelige!

Takk som spør <3 Det går veldig fint med oss og vi gleder oss mer og mer til å flytte sammen.

Hvilken skostørrelse har du?

38/39, det kommer litt an på.

Hva synes du om at det ikke blir flere sesonger av Love Island?

Jeg synes oppriktig at det er skikkelig trist! For det første var det en fantastisk opplevelse og jeg ser for meg at små grep og erfaringer fra første sesong virkelig kunne løftet en sesong nummer to. Det funnet jo åpenbart for noen, bare se på Morten og meg som antakeligvis aldri ville funnet hverandre uten hjelp fra Love Island. Det er synd at seerne velger drama og helvete fra Ex on the Beach overfor et program som faktisk er skikkelig kult og fint hvis man er interessert i noe som helst annet enn å se PR-kåte galninger vise seg fra sine verste sider i beste sendetid.

Har du bleket tennene dine? I så fall hvordan?

Jepp. Jeg gjorde det en gang profesjonelt i salong og har opprettholdt det med jevne mellomrom ved bruk av Premium White i etterkant.

Ser du frem til å flytte med Morten? Hva gleder du deg mest til?

JA! Akkurat nå ser jeg aller mest frem til å ha et ordentlig hjem og ikke lenger være kasteball mellom to steder, men selvfølgelig gleder jeg meg til å kunne dele hverdagen med det som da blir samboeren min! Bare det å våkne opp sammen, legge seg sammen, lage mat og alt.

Hvilken bydel bor dere i når dere er i Kristiansand?

Vi har ikke bodd i Kristiansand annet enn en natt på hotell. Vi bor hos Morten i Lindesnes som er cirka 45 minutter unna Kristiansand i bil, så de gangene vi er der er det som regel på dagstur i forbindelse med ærend eller møter.

Så Morten på PH da du var med?

Haha, nei heldigvis ikke. Jeg er glad for at han ikke hadde sett det på forhånd fordi da startet vi liksom med blanke ark begge to. Vi har vurdert å lage en reaksjonsvideo av at vi ser på meg sammen der inne, hehe. Hva synes dere?

Hva pleier du å Sofie å gjøre når dere er sammen?

Det er mye forskjellig, haha. Normale ting venner gjør når de er sammen. Snakker, lager mat, drar ut og spiser, ser på film, trasker rundt i byen.

Har du noen gang snakket Islandsk? Kan du snakke det nå?

Nei, dessverre 🙁 Jeg synes det er kjempetrist!

Hva stemmer du ved valget?

Ved forrige stortingsvalg stemte jeg SV.

Hvor lenge har du og Morten vært sammen?

Nå nærmer det seg faktisk et halvt år. Herregud, som tiden flyr!

Hvilken skole gikk du på i Larvik?

Jeg gikk på Tjodalyng barne- og ungdomsskole og på Thor Heyerdahl videregående.

Har du noen komplekser du har slitt med over tid?

Hmmmm… Nei, det tror jeg faktisk ikke jeg har hatt. Heldige meg! Jeg er stort sett fornøyd og de dagene jeg ikke er det så tenker jeg at det er helt vanlig å ha slike dager.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer

Siste innlegg