UKENS HANDEL

Det ble en god handel denne uken! Vi handlet på Coop Obs og de hadde tilbud på blant annet Lerum sin sat så jeg slo til på det. I tillegg hadde vi noen kuponger i Coop appen som kom godt med. Kjøpte selvfølgelig påfyll av Quorn, en del pålegg, vaskekluter, stålull, melk, pasta, frukt og grønt.

Denne uken blir det ikke så mange middager. I dag tar vi bare noe raskt og i morgen skal jeg ut og spise med en venninne, men jeg kan dele de middagene vi skal lage i løpet av uken.

Halloumisalat, poke bowl med tofu, tortelloni med spinatsaus, enchiladas og pytt i panne. Halloumisalaten lagde jeg i går og den ble så god! Tenkte på dele oppskriften med dere senere i uka 🙂 Poke bowl med tofu er inspirert av Adams matkasse. Oppskriften på spinatsausen deler vi i denne videoen for dere som ønsker den! Vi lagde det forrige uke og ble helt satt ut av hvor godt det var! Så det blir en del deilige middager fremover.

Jeg måtte innom Meny for å få tak i denne. Fant ikke på Coop..

Mmm, denne er kjempegod! I salat, som burger, på grillen..

Jeg vet ikke helt hva vi skal med denne, men Morten har mast om det så lenge at vi tok med en haha. Kanskje det er godt på pytt i panne?

Disse barene er perfekt å ha med på tur!

Det var tilbud på disse og de er så gode å få i seg når man er litt på farten og har knapt med tid.

Sykt god på taco! Dere må prøve denne 😀

Sprudle er et så godt alternativ til dyrere sprudlevann som Farris og Bris. Så billig, men kjempegodt!

Denne skal jeg ha over tofuen. Aldri kjøpt det før så håper det blir godt, haha.

Kjekt å ha liggende nå som grillsesongen er i gang!

Så kjøpte vi denne for første gang. Jeg liker å teste de forskjellige. Favoritten er enda den med fire oster osm de har både på Meny og Coop så vidt jeg har skjønt.

Handelen kom på rett over 1100,- med kuponger og pantelapp.

10 kommentarer
    1. Veldig fint med sånne innlegg! Og ja til flere oppskrifter også:) Kommer du til å legge ut oppskriften på poke bowlen også?

    2. Kryddersmøret med hvitløk må dere prøve på bakt potet/kokt potet, gjerne til et kjøtt måltid/erstatning for kjøtt. Kan også brukes på stekte rundstykker som et tilbehør til moussaka

    3. Veldig digge ting dere handler inn:) inspirerende at du lager poke bowl med tofu også. Men, Ponzusaus er så sykt mye diggere om du lager den selv:) følger selv trines matblogg sin oppskrift men har forenklet den litt selv. Det er egentlig bare 1 dl soyasaus, 1 ss sukker, 2 ss eddik (jeg bruker riseddik men funker like bra med hvitvinseddik eller eplesidereddik også) 1/2 presset lime og litt presset hvitløk og ingefær. Du kan lage alt i en bolle og det blir supergodt! Kan også ta litt ekstra sukker, fungerer best og smake seg til:)

    4. Haha, «det har han mast om lenge». Høres nesten ut som han ikke har fått lov 😂 ikke at jeg sier det er tilfelle. Jeg lo av min egen tolkning. Abonnerer forøvrig på dere på snap, og synes dere virker som noen trivelige folk! 😁
      Fint navn har du også! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg