UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

BLUSE ZARA / SKJØRT HER

AKKURAT NÅ: Nå skal jeg straks ut med Trulte for dagens første do-besøk så skal Morten og jeg på trening. Yei!

UKENS TANKE: Jeg gleder meg så SYKT mye til sommerferien Morten og jeg skal på. Aaaah, det er så etterlengtet. Denne mørketiden altså, jeg takler det så dårlig. Nå har jeg sittet og sett på reiser til varmere strøk i sikkert en måned og her om dagen fant jeg et så bra tilbud at jeg bare måtte bestille. Det skal bli så ufattelig godt med en uke, bare oss to hvor vi kobler helt av i varmen.

UKENS HØYDEPUNKT: Datenight! Morten og jeg hadde en skikkelig koselig datenight på lørdag. Det var helt perfekt. Vi spiste helt utrolig deilig mat ute før vi dro på kino og så oppfølgeren på en film vi hadde sett på Netflix uken før. Det var altså så koselig og ordentlig deilig med litt oss-tid.

UKENS FAVORITTPLAGG: Strikkegenseren min fra Zara! Jeg elsker at det er en strikkegenser, men at den har paljetter og blir litt ekstra. Den er på salg nå så løp og kjøp 😉

UKENS TIPS: Jumani! Den ligger på Netflix, det er en film. Den er litt teit, men overraskende bra!

UKENS CRAVING: Sørlandsbolle. Det er noe jeg nettopp har oppdaget, hehe. Det er en bolle fylt med vaniljekrem og melkesjokolade smeltet på toppen. Jeg dør, det er så godt.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: JEG HAR BLITT FORKJØLA! Jeg er så lei av å bli småsyk hele tiden, det er så sykt irriterende. Det skjedde meg aldri før, men de siste årene altså… Nå er det heldigvis bare en forkjølelse, men det er fortsatt sykt irriterende å ikke være i toppform.

UKENS POSITIVE: Jeg har skikkelig treningslyst om dagen og det er så deilig! Jeg sitter på kvelden og gleder meg til å stå opp og dra på trening de dagene det er planen. Det er så godt og jeg kan nesten ikke huske sist jeg hadde den følelsen over lengre tid. Så yei!

UKENS ØNSKELISTE: Kjole fra Neo Noir her, sneakers her, kjole her og bukse her.

UKENS MATRETT: Tapasen på Le Monde! Vi bestilte så utrolig mye godt. Friterte fetaruller, grillet halloumi, patatas bravas (selvfølgelig), focaccia og sykt mye annet godt. Aaaah, skulle ønske jeg kunne spise der hver eneste dag. Det er så digg!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Forbedre meg på PT testen vi skal ha på fredag. Vi skal sjekke resultatet nå mot resultatet fra den aller første PT økten så det blir spennende. Jeg vil også trene to ganger på egenhånd.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette! Det var en så bra dag, et koselig bilde, jeg fikk være på favorittprogrammet mitt og selveste Vår tok dette bildet!!! Det kunne ikke bli noe annet.

4 kommentarer
    1. Altså….Hvor fin er du ikke på det første bildet der? SÅ fint sminket! Håret! Og den blusen var mént for deg! So cute! 😍 Dere 2 er så oppe å nikker for tiden! Du er jo et råskinn på bloggen! Og elsker snappene deres! Og videoene! Wow, wow, wow! Tar av meg hatten! Ja, dette ble mye skryt i en og samme kommentar, haha, men jeg skriver bare det jeg tenker, og vil at dere skal vite det! Stor klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg