UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

Skjorte her / skjørt her 

AKKURAT NÅ: Gjør jeg meg klar for å dra på trening. Jeg skal teste ut et senter like ved her og er veldig spent på hvordan den første økten på evigheter kommer til å bli!

UKENS TANKE: For et forbanna styr det er å flytte to liv inn i en leilighet, men herregud så gøy det er! Jeg kjenner at jeg er så utrolig glad for at jeg ikke bor i et kollektiv eller med venner lenger (sorry not sorry). Det er så digg å ha et hjem som er mitt og det å dele med en kjæreste er åpenbart noe helt annet enn å dele med en venn, haha. Jeg er så utrolig glad og letta over å endelig være på plass.

UKENS FAVORITTPLAGG: Min nye favorittbukse som du finner her. Den er forresten stor i størrelsen.

UKENS SERIE: Tror dere jeg har hatt tid til å se serie??? Jeg har virkelig ikke gjort annet enn å styre med leiligheten, omtrent uten pause. Det får bli Huskestue som jeg har sett et par episoder av.

UKENS CRAVING: Stratosdyr, nam nam.

UKENS MATRETT: Mmmm… Vi var på Delicatessen på Majorstuen dag eg kom til Oslo på fredag. Det var veldig spontant. Vi skulle egentlig chille hjemme, men ingen av oss klarte å finne noe vi ville spise. Heldigvis lå Delicatessen rett oppi gata så vi dro dit og spiste deilig tapas.

UKENS ØNSKELISTE: Parfyme her / primer her / duftlys her

UKENS HØYDEPUNKT: Det er superenkelt! Selvfølgelig mandag for en uke siden da vi overtok leiligheten vår som jeg er oppriktig forelsket i. Jeg vil bare være her hele tiden og gjøre den fin, haha.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Folk som sniker i køen på matbutikken!!!

UKENS POSITIVE: Vi har vært supereffektive når det kommer til utpakking, skruing, rydding og alt som følger med hundre flyttelass. Nå begynner det virkelig å komme seg og vi kan veldig snart lage house tour, woho!

UKENS SANG: Benjamin Ingrosso / Julie Bergan – I’ll be fine somehow

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg har typ ikke tatt noen bilder denne uken, så her blir det en liten throwback til miniferien vi hadde på hytta for noen uker siden.

 

2 kommentarer
    1. Kjenner jeg blir skikkelig imponert/fascinert av deg når det gjelder flytting. Virkelig sprekt av deg å flytte til Kristiansand hvor du kjenner veldig få <3

      Jeg er oppvokst i en liten bygd, og har siden bodd her. Sett bort fra to år jeg bodde på studentbolig som er typ 45 min hjemmefra. Jeg er nå 23 år, og leier en leilighet i "sentrum" hjemme i bygda mi. Har alle venninnene mine her, og er livredd for å flytte utenfor kommunegrensen nesten (!!!) for at jeg skal miste kontakten med venninnene mine blant annet. Det er jo helt krise!

      Kan du skrive et innlegg etterhvert om hvordan det er å flytte fra sine nære? Når det gjelder både familie og venner. Jeg er liksom livredd bare for å må bytte til nytt treningssenter, miste alle turmuligheten jeg har utenfor hjemmet nå osv… Noen som er veldig hjemkjær kan du si… Haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg