STAVERNFESTIVALEN VLOG

Reklame | sponset billett

Hei, fine dere! Nå har jeg nettopp gjort ferdig vloggen fra Stavernfestivalen og jeg er klar for å dele den med dere. Vi filmet ikke så alt for mye, men jeg synes vloggen ble ganske morsom! Jeg fikk faktisk tilsendt en Jodel om meg selv i dag hvor en person beskrev hvor gøy det var å se meg prøve å hoppe opp på ryggen til Morten hehe. Veeeel, det var ikke bare han som fikk med seg det. Helene, omtalt som venninnen som satt på bakken klar for å ta bilde av oss, satt egentlig på bakken og filmet det hele uten at vi visste om det haha. Så hvis noen vil ha et godt klipp av situasjonen så er det bare å trykke play 😉

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg