SØNDAG SLIK SØNDAGER BØR VÆRE

JAKKE & BUKSE BERSHKA / T-SKJORTE ZARA / SKO NIKE

God morgen og god søndag, fine dere! Jeg håper dere har hatt en strålende helg og har ladet opp batteriene så de er klare til en ny uke. Jeg er i gang med det akkurat nå faktisk. I dag er en skikkelig “slække-dag”, som søndager absolutt bør være i mine øyne. Jeg hater å lage planer på søndag fordi det er liksom den dagen det er lov å gjøre ingenting, og da vil ikke jeg være bundet til noe som helst på forhånd haha.

Nå ligger jeg fortsatt i sengen. Vi har akkurat bestilt frokost fra Sunny Side og lever livets glade dager. Vi kom ganske sent til Oslo i går og klarte ikke å tenke så langt som at jeg ikke har noe frokost-mat her hjemme. I hvert fall ikke noe som frister etter å ha vært en liten tur på byen kvelden før. Så det be luksus til frokost i dag.

Det er med god grunn at både Morten og jeg ligger her som to slakt. Vi startet gårsdagen på trening før vi kjørte de rundt fem timene det tar å kjøre fra Lindesnes til Oslo. Etter å ha spist et raskt måltid og freshet oss opp dro vi rett til Oslo Spektrum for å se på Melodi Grand Prix! Morten er jo skikkelig fan og jeg sier ikke akkurat nei takk til en kveld fylt med glitter og glam 😉

Jeg hadde det altså så gøy! Det var skikkelig stemning i salen under alle artistenes opptreden, og særlig i den aller siste finalen. Jeg synes vinnerlåta var dritkul og hvis ikke den slår an i Eurovision så vet ikke jeg, men nå er jo jeg langt fra en Eurovision-ekspert, hehe. Vel, vel. Gøy var det uansett og vi ga oss ikke med det. Etter å ha kost oss med litt drikke under MGP dro vi en tur på Nedre Løkka Cocktailbar og møtte tre venner av meg. Det var en rolig, men veldig hyggelig og ikke minst morsom lørdagskveld!

Nå skal vi sette på en episode av Game of Thrones og vente på at frokosten vår skal bli levert på døren, haha. Vi blogges senere i kveld! Nyt søndagen <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg