OUTFIT: VINYL PÅ VINYL

Reklame | annonselenker Nelly

 

KÅPE HER / GENSER HER / BUKSE HER / SKO HER / VESKE NUNOO

Et ønske som stadig kommer inn er flere rene oufit-innlegg. Av en eller annen grunn har jeg ikke lyttet til dere fordi, vel… Det er ikke spennende nok, ingen bryr seg om hva jeg har på meg, bla bla bla og andre dumme ting jeg har fortalt meg selv. Nå som jeg jobber med å omstille tankegangen litt skal jeg poste litt rene outfit-innlegg og endelig etterkomme ønsket fra mange av dere!

Håper dere liker det ❤️

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

6 kommentarer
    1. Liker dette veeeldig! O.M.G! Det er det råeste antrekket jeg har sett deg i altså!!! Mer vinyl på deg sier jeg bare! Hehe! 😉

    2. Kjempe stilige antrekk! Jeg har så lyst til å kjøpe den buksa selv og tror vi har litt lik kroppsfasong. Den er høytliv ser jeg som virker deilig, men sitter den godt og er den behagelig å gå i? Føler ofte skinn bukser ser litt rare ut i skrittet hos meg ettersom jeg er har litt hofter og lår, så kan jeg få de veldig usexy foldene/strekene i stoffet inn mot skrittet..

      1. Takk 😀 Ja, den er høy i livet, mååå ha høyt liv! Jeg synes den sitter veldig fint og er digg å gå i. Første gangen jeg brukte den fikk kroppen litt sjokk fordi den puster ikke i det hele tatt så det ble ganske klamt, men etter en vask har den vært kjempegod å ha på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg