ØNSKELISTE TIL GARDEROBEN

Reklame | annonselenker Nelly

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER / 5 HER / 6 HER / 7 HER / 8 HER / 9 HER

Det er januar. Jeg har ryddet ut av klesskapet, fått solgt en del, levert masse i nærmeste UFF container og har lagt til side en god del klær som jeg vurderer å spare til et klessalg. Hadde det vært noe for dere som bor her i Kristiansand?

Jeg er skikkelig på leting etter litt nye ting til skapet. Jeg falt skikkelig for strikkegenseren øverst her. Den er så kul! Skikkelig fin med jeans eller et jeans skjørt i vår og på kjølige sommerkvelder. NuNoo vesken har jeg siklet på lenge og vet ikke hvor mye lenger jeg klarer å holde meg 😉 Blusen elsker jeg! Den er ganske spesiell og litt annerledes fra det jeg vanligvis bruker, men det er nettopp derfor jeg liker den. Sammen med jeans, shorts, skjørt, skinnbukse… Ja, det aller meste så tror jeg den blir veldig kul!

En oversized blazerjakke I sort slår aldri feil. Hvis den er lang nok kan den brukes som kjole med strømpebukse under. Den funker perfekt til sorte jeans, skinnbukser eller vide dressbukser. Jeg kan fint bruke den til hverdags og til finere anledninger. Perfekt!

Jeg trenger et par nye jeans også sikler jeg på noen nye treningstights. Ei som er klar for et sprekere 2020 😉 Vi får se hvor lenge det varer, haha. Jeg gikk ihjel tre par snekkers i fjor. Jeg skjønner ikke hva det er med meg og snekkers, men de får aldri et langt liv hos meg. Jeg får seriøst hull i nesten alle uten at jeg aner hvordan det skjer. Uansett, det er virkelig på tide med noen nytt, men jeg vil se om jeg finner de i en butikk så jeg kan prøve de på først.

Til slutt har vi den nydelige blondekjolen fra Neo Noir. Jeg er forelska. Den falt jeg pladask for i det jeg så den. Den kan fint brukes hele året og jeg elsker plagg man kan bruke hele året! Nå er den super med strømpebukse og boots, i vår kan jeg slenge en skinnjakke over og i sommer blir den så digg med et par gode sandaler til.

Nei, dere. Det kan fort være at i hvert fall noe av dette havner i skapet! Blazeren og kjolen fra Neo Noir er jeg helt obsessed med… Hva likte dere best?

4 kommentarer
    1. Du burde hatt shoppestopp i 2020. Sy klær som får hull. Ikke kjøpe kjøpe Nelly Nelly salg salg koser og rabatter…

      Trudde det var snakk om det, men var kanskje en annen blogger?🤷🏼‍♀️

      Jeg liker de andre innleggene dine, men jeg er så lei bloggere og klesreklame…
      kan godt slutte å lese her da 🙆🏼‍♀️

    2. Liker veldig godt kles-innleggene dine. Får mange gode tips og ting man kan ønske seg☺️ Stå på videre👏🏻🙏🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg