NYTT ÅR – NYTT TRENINGSTØY

Reklame | annonselenker Nelly

Stappfulle treningssentre er et sikkert tegn på at et nytt år er i gang. Det er kjempebra at vi prøver å være mer aktive i hverdagen, men dessverre faller mange av etter noen uker. Jeg skal klare å opprettholde en aktiv livsstil og en ting som hjelper meg er nytt treningsutstyr! Det er veldig materialistisk, men jeg blir så gira hvis jeg har et nytt treningssett. Nå hatt jeg til og med kjøpt litt utstyr som kan brukes til hjemmetrening så nå er det ingen unnskyldninger. Hvis det er flere av dere som er som meg kan dere kanskje finne litt motivasjon under her 😉

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER / 5 HER

6 HER / 7 HER / 8 HER / 9 HER / 10 HER

11 HER / 12 HER / 13 HER / 14 HER / 15 HER

16 HER / 17 HER / 18 HER / 19 HER / 20 HER

21 HER / 22 HER / 23 HER / 24 HER / 25 HER

26 HER / 27 HER / 28 HER / 29 HER / 30 HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg