NÅ SER LEILIGHETEN ENDA BEDRE UT

Reklame | Desenio

Hei, fininger! Nå er jeg godt i gang med dag to her i Berlin, men jeg tar en liten pause fra den tyske hovedstaden for å vise dere hvordan leiligheten min ser ut akkurat nå. Jeg har nevnt noen ganger at jeg har jobbet med å gjøre den helt ferdig, og da særlig soverommet mitt. Jeg ville gjøre alt litt koseligere og hva er vel bedre enn å dekorere med bilder på veggene?

Jeg har nok en gang bestilt posters og rammer fra Desenio. De har så utrolig mye fint og jeg gleder meg allerede til Morten og jeg flytter sammen så jeg kan bestille enda mer til den leiligheten, haha. Her hjemme har jeg beholdt endel av de forrige bildene, men byttet ut noe og flyttet på noen andre. Jeg er superfornøyd med resultatet.

Jeg har selvfølgelig også en veldig hyggelig rabattkode til dere!
Koden AS25 gir 25% rabatt på posters hos Desenio mellom 18-20.januar
(Koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/Collaboration posters).

SOVEROMMET

AYLIN PLAKATTHE CAMERA FIVE MINUTES 

På soverommet hadde jeg jo ingen bilder, annet enn de små minnene jeg har i form av polaroidbilder og noen jeg har fremkalt. Nå er det veldig mye hyggeligere å bruke tid på soverommet og jeg føler mer at det er mitt og at det er et hjem, ikke bare et sted jeg sover. Jeg må le litt av bildet på sminkbordet, haha. Det er meg!

Det er helt utrolig hva bilder gjør! Denne gangen har jeg skrevet navnet på posterne under bildene så dere lett kan finne frem til de på Desenio. Husk at de også selger rammer der så du får en som passer til posteren du vil ha!

STUA

TWO IN THE LAKE / HIGHLAND CATTLE ON FIELD

Okei, hvor fint ble det ikke med de bildene over sofaen? Disse er større enn de forrige, hele 70×100 cm og de passer helt perfekt inn i stua. Disse skal definitivt med til min neste leilighet. Så kule! Her brukte jeg faktisk eksempel-byggeveggen på Desenio som hjelper deg å se hvordan bilder passer sammen. Du kan sette sammen bilder, rammer og postere, noe som gjør det litt lettere å se hvordan det faktisk vil se ut hjemme hos deg.

GANG/KJØKKEN

TACO DREAMS (elsker denne)PINEAPPLE GIRLBALANCED

Haha, jeg elsker taco-posteren! Dere vet jo hvor glad jeg er i taco og det finner lite som passer bedre inn på mitt kjøkken enn nettopp den posteren. Jeg har også beholdt ananas-bildet fordi jeg synes det enda passer veldig fint inn på kjøkkenbenken. I tillegg har jeg byttet ut bildet i gangen med dette som heter “balanced”. Jeg synes det er helt utrolig vakkert!

Jeg har selvfølgelig også en veldig hyggelig rabattkode til dere!
Koden AS25 gir 25% rabatt på posters hos Desenio mellom 18-20.januar
(Koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/Collaboration posters).

 

15 kommentarer

Siste innlegg