JEG SVARER PÅ RYKTENE

Jeg startet dagen med å stille dere en del spørsmål på min Instagram story for å finne ut litt mer om hva dere liker, hva dere savner og hva dere vil se mer og mindre av på bloggen. Dere kan enda gå inn og svare på litt forskjellig hvis dere ønsker det (@andreasveinsdottir). Et innlegg jeg vet er populært hos mange bloggere er dette innlegget, og etter å ha spurt dere hadde over tusen stemt ja, så hva gjør jeg da? Jeg spør dere om rykter og skal nå svare så godt jeg kan på det dere har hørt om meg.

At du skal begynne å studere i Kristiansand til høsten. Nei, det stemmer ikke. I år skal jeg kun fokusere på jobb, men jeg har veldig lyst til å starte med studier høsten 2020 hvis alt fortsatt går bra med mitt lille enkeltpersonsforetak.

At du bor ved Meny ved Vollevannet. Jeg har aldri hørt om Vollevannet før nå og måtte Google det, så nei. Dette stemmer ikke. Når det er sagt så vil jeg bare presisere at jeg ikke ønsker å gå ut med nøyaktig beliggenhet på leiligheten vår, heller ikke hvilket område den ligger i og jeg håper dere kan respektere det <3

At du oppfører deg som du er bedre enn andre og vet mer. Nei, dette stemmer heller ikke. Jeg vil si at jeg oppfører meg ganske normalt og er en forholdsvis normal og jordnær jente som alltid er åpen for å lære nye ting.

At du er misunnelig på håret til Morten. Hahaha, JA! Jeg er skikkelig misunnelig.

At du var gravid, men tok abort. Dette stemmer ikke. Jeg har aldri vært gravid, men tror dere virkelig jeg hadde svart på ja på dette om det hadde vært sant? Det er lov å spørre, men jeg tenker at noe så privat hadde jeg holdt for meg selv. Nå høres det ut som om dette er sant, men det er det altså ikke.

At du og Morten hadde sex på Love Island. Veeeel, dette stemmer hehe. Heldigvis fikk ikke kameraene eller noen andre det med seg.

At du er superskjønn. Kan dette stemme? Haha, ååå fine deg! Tjaaa, til tider kan jeg være ganske så skjønn 😉

At Morten bruker deg for å bli populær. Dette kan vel egentlig kun Morten svare på, men jeg kan med stor sikkerhet si at dette ikke stemmer. Drar den i så fall litt langt ved å kjøpe leilighet sammen, eller er det innafor? Haha.

At du og Sofie skrive begge om vaginisme uten å egentlig ha det for å få lesere. Her må jeg innrømme at jeg blir ganske så irritert. Nå kan jeg kun snakke for meg selv, men dette er en ting som jeg har vært plaget med i ganske så lang tid. Det har lagt en stor demper på datinglivet, for ikke å snakke om et ikke eksisterende sexliv. Det har vært smertefullt og ubehagelig og det har ikke vært bare enkelt å dele det med “hele verden”, men på grunn av de mange meldingene som enda tikker inn om kvinner som har søkt hjelp, som har fått hjelp og er på bedringens vei eller som endelig har funnet ut hva som er galt med dem takket være mine innlegg og min åpenhet rundt dette har det vært verdt det. Jeg blir utrolig irritert over at noen kan tro at jeg finner på en lidelse for å få lesere. Jeg har også gått til behandling, som verken har vært behagelig eller rimelig i flere måneder i strekk og så av og på. Så nei, dette stemmer ikke. Nå er jeg heldigvis frisk og evig takknemlig for det, men jeg vet at mange sliter med dette og mange sliter også med å bli trodd fordi det er for lite kunnskap om dette generelt i samfunnet så det å gå rundt og snakke om at jeg, Sofie eller noen andre finner på dette synes jeg er respektløst mot alle som sliter med dette.

At du var sammen med noen på utsiden mens du var på Love Island. Haha, nei dette stemmer heller ikke. Morten er min første kjæreste.

At du og Petter fra Paradise ikke er venner mer? Vi har ikke kontakt, men vi er ikke uvenner eller noe sånt. Så her blir det et njæ.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer
        1. Skjønner! Husker bare jeg nesten ble bekymra for at du ikke skulle gå all in på Love Island pga det.

          Men skjønner hva du mener, hilsen Stine som atm har tre crusher. Hahaha. #singellivet

    1. Litt mye reklame og litt lei alt Nelly reklame,så mange som reklamerer fra dem. Liker hverdagslige oppdateringer og at dere tester forskjellige ting. Kan være mat, restauranter osv :-). Ellers håper jeg dere blir like glad i Smilets land som jeg har blitt, og da kommer dere garantert til å reise tilbake mange ganger! <3

      1. Ser den, det er jo over alt 🙂 men de har sååå mye fint nå!! Advarer på forhånd om at det kommer et innlegg i kveld, hihi. Så skal jeg prøve å roe det litt <3 Det skal vi se om vi kan få til 😀

    2. Hei Andrea!
      Jeg er veldig glad i å følge med på dine sosiale medier og blogg. Men jeg har lyst å komme med en liten tilbakemelding. Jeg synes det blir utrooolig mye «spam» på Instastory og Snapchatten din med veldig mye linking til innlegg på bloggen. Jeg ønsker å se hvordan du har det i Thailand og bilder og videoer du ligger ut derfra, men når det konstant kommer opp samme bilde med link til innlegg, gjør det at jeg velger å ikke se videre på story/Snapchat. Bare en liten tilbakemelding <3
      Håper du har det fint på ferie, det ser ganske så magisk ut.
      Klem

      1. Hei <3 takk for tilbakemelding! Jeg skjønner hva du mener, men jeg har rett og slett tatt meg litt fri på denne turen og latt mobilen ligge mye i veska 🙂 det er grunnen til at det blir litt lite hverdag of litt mye spam akkurat nå. Skal bedre meg når jeg er tilbake til hverdagen 😀

    3. Gøy å lese bloggen og ikke minst høre om flyttingen din til Kristiansand (hjembyen min😊) fordi alle som flytter fra en storby og ned sier det er stor forskjell, men Kristiansand er en fin by😁 gøy å se dine ferie bilder også og at du har det fint, selv om jeg ikke kjenner deg så er det så godt å se at andre er lykkelige! Kos deg masse videre på tur og nyt tiden. PS. Ikke bry deg om hva andre sier om deg og det du har gjort/opplevd. Vær stolt av det du har klart og oppnå og nyt livet 💖

      1. Hei Charlotte! Hvis du har lest innlegget, eller lest noe som helst annet angående hvor jeg bor så sier jeg klart ifra at jeg ikke ønsker å presisere hvor jeg bor. “Når det er sagt så vil jeg bare presisere at jeg ikke ønsker å gå ut med nøyaktig beliggenhet på leiligheten vår, heller ikke hvilket område den ligger i og jeg håper dere kan respektere det <3". Så med dette sa jeg at jeg indirekte ikke kommer til å kommentere noe mer angående nettopp dette og jeg setter pris på om dere kan respektere dette og ikke spørre mer heller fordi jeg kommer uansett ikke til å svare på det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg