JAMES BOND & EN FLYTENDE LANDSBY

Reklame | annonselenker Nelly

Hei fra varmen! I dag har vi hatt en ganske rolig dag uten noen særlige planer så langt. Morten og jeg har lot Instagram styre dagen i går og prøver i skrivende øyeblikk å sette sammen dette til en video. Det blir ganske moro og det kommer nok et par overraskelser, haha.

For et par dager siden gjorde vi noe som var litt mer spennende. Vi dro på båttur og var borte fra tidlig morgen til langt utpå dagen. Vi kjørte avgårde i en longtail-båt i halv åtte tide på morgenen og gjorde så mye gøy! Bare det å kjøre rundt på havet i Thailand er ganske kult. Det er så mange forskjellige øyer i morsomme fasonger man kan se på. Det første stoppet vi hadde var for å padle inn mellom noen av øyene og inn i grotter. Det var så kult og dere skal selvfølgelig få se alt i vloggen fra Thailand når vi kommer hjem. Vi var også innom en øy hvor de har spilt inn en James Bond film. Det heter visst bare James Bond Island. For meg som ikke har sett en eneste Bond-film var det egentlig bare en fin øy ødelagt av for mye folk, hehe. Neida, den var fin den, men man gikk jo i kø og sånt får jeg totalt noia av.

Heldigvis varte ikke det stoppet lenge og vi kjørte videre til en flytende landsby. Alle hus og alt sammen ligger på lekter og noe betong midt ute på havet! Utrolig interessant faktisk. Vi spiste lunsj der og gikk litt rundt for å se før vi avsluttet turen på en superdigg strand hvor vi bestilte oss noe godt og drikke og fikk et etterlengtet bad i det som er en nesten uutholdelig varme. Det er digg når man er på stranda eller i båten, men ellers er det faktisk litt for varmt. Det er så kjedelig å skrive om det fordi jeg får ikke frem hvor gøy og kult det egentlig er, men heldigvis får dere se alt når vi er tilbake i Norge og får satt sammen alle klippene.

I mellomtiden kan dere få et par bilder fra dagen. Jeg har faktisk vært alt for dårlig til å dra opp kameraet på denne turen, men jeg har tatt meg litt ferie såååå det er kanskje på tide å komme seg på jobb igjen?

SKO PIECEDS HER / KJOLE NA-KD (kjøpt i fjor) / ØREDOBBER HER

BIKINI HER (20% RABATT) 

 

6 kommentarer
    1. Jeg er dritt lei av å barbere underlivet, og vurderer å vokse som deg. Men hvordan holder du ut den intense smerten? Bruker de strips voks der du går?
      Du stråler❤️

      1. Neineinei, strips er utrolig vondt! Det skjer ikke at jeg gjør det noen gang igjen. Jeg pleier å vokses med hot wax! Det er ikke akkurat behagelig, men det går greit 😀 Åå, tusen takk <3

    2. Hei fine dere!

      Dette er litt utenfor innlegget, men du har nevnt at du blir fort oppblåst uavhengig av hva du spiser. Jeg selv sliter mye med oppblåsthet, og merker at dette gjør det vanskelig for meg å ha kjæreste da jeg føler veldig på usikkerhet rundt hva en kjæreste skal tenke rundt dette rent estetisk. Hadde satt veldig pris på om både du kan si hva du kjenner rundt dette og også Morten sitt syn på dette 🙂

      Stor klem <3

      1. Hei <3 Hm… Dette synes jeg var litt vanskelig å svare på fordi det varierer litt hva jeg føler rundt det selv. I begynnelsen turte jeg nesten aldri å vise "babymagen", men nå gjør jeg det hele tiden. Han vet jo godt at det er fordi jeg ikke tåler mat og jeg har blitt så trygg på han at det går greit, men jeg hadde løyet om jeg sa at jeg føler meg fin når jeg sprader rundt i trusa med tidenes oppblåstmage, haha. Han virker ikke til å bry seg så mye om det og det er jo ikke 24/7, så det er mer at jeg føler meg veldig oppblåst, noe jeg også er. Det gjør jeg jo også uten han tilstede, at jeg føler meg veldig ukomfortabel akkurat der og da. Sååå ja, litt vanskelig å svare på, beklager at jeg ikke kom på noe bedre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg