HELGENS PLANER

Reklame | Annonselenker Nelly

God fredag, fininger! Endelig helg, woho. Nå betyr helg for meg mest at vennene mine endelig er tilgjengelige hele dagen, haha. Denne helgen skjer det faktisk ganske mye og programmet for de kommende dagene er ganske så tett. Det er sånn jeg liker det så jeg gleder meg veldig til å sette i gang med helgen.

JAKKE BERSHKA / VESKE HER / BUKSE ZARA / SKO HER

FREDAG. Fredagen er faktisk veldig rolig. Jeg skal opp klokken ni, drikke kaffe og se på God Morgen Norge mens jeg går gjennom arbeidsplanen for dagen med sjefen min aka meg selv (love it). Jeg skal ha idémyldring og skrive en del av innleggene som allerede står på planen, gjøre klart et samarbeid som jeg gleder meg veldig til å vise dere om en ukes tid og skrive litt.

Neste stopp for dagen er ned til sentrum hvor jeg skal møte en venninne. Vi skal besøke en annen venninne som nettopp har åpnet en butikk, så det blir spennende! Derfra drar jeg til treningssenteret hvor jeg skal trene styrke på bein og ha powerwalk i motbakke på mølla. Det er to ting jeg faktisk synes er kjempemorsomt når det kommer til trening! Det blir moro. Så er planen å få en venn eller to jeg kan henge med og gjøre noe moro, og så skal jeg forhåpentligvis se åpningskampen til håndballherrene med noen venninner.

LØRDAG. Okei, lørdagen gleder jeg meg veldig til! Jeg skal starte dagen på treningssenteret og løpe intervaller, egentlig mest fordi det tar kort tid og jeg har et lite tidspress. Klokken tolv skal jeg nemlig være ferdig fikset og befinne meg på Christiania i Julies bursdagsbrunsj. Woho! Dette gleder jeg meg veldig mye til. De aller fleste i gjengen er med og mimosas på en lørdag formiddag er aldri feil.

Vi blir nok der en god stund, så er det en liten pause for å dra hjem og skifte (og jobbe litt for min del) før feiringen fortsetter hjemme hos Julie på kvelden. Det blir en så fin dag som jeg får tilbringe med noen av de beste jeg vet om.

SØNDAG. Planen er å ikke dra ut på byen på lørdag fordi jeg har et tett program fremover med mye reising, jeg er endelig inne i gode treningsrutiner og døgnrytmen kommer seg så jeg orker ikke ødelegge det, men man sal aldri si aldri… Hvis jeg ikke drar ut så skal jeg trene på søndag før jeg skal på nok en brunsj klokken ett. Det er med to venninner som jeg jobbet med på MATCH og det blir veldig hyggelig! Jeg er jo vandt med å se dem flere ganger i uka, men nå har jeg ikke sett de siden jeg sluttet så jeg gleder meg masse til å se dem!

Jeg må riktignok ta toget fra Oslo senest kvart på tre fordi klokken fire flyr jeg til Kristiansand hvor Morten henter meg <3 Så får jeg i hvert fall to og en halv dag på Sørlandet før jeg drar hjem igjen. Gleder meg sååå mye til å se han igjen!

 

8 kommentarer
    1. Hei fineste!<3 Dette hørtes både gøy, hyggelig og koslig ut! Koslige innlegg dette med helgens planer! 😀 Stooor helgeklem til skjønne deg!<3<3<3

    2. Hei:)

      Hvilke sokker/strømpebukse bruker du til en slik kort bukse nå på vinteren..? Jeg synes det er litt vanskelig:)

    3. Hei!
      Hvilket kamra bruker du mest om dagen?
      Syntes du har sykt fine bilder nå, så tilbake i arkivet ditt fra i sommer og føler progresjon på bildene har vært stor. Kan være det er redigeringen, men elsker hvertfall bildene du tar nå. Kjempe bra blogg, syntes du er flink på å gi et ærlig bilde og er et godt forbilde gjennom hvordan du uttaler deg om ulike ting.

      1. Hei! Tusen takk, så hyggelig å høre 🙂 Bruker de samme kameraene som før, Canon Eosd50 med 50 mm linse og Olympus Pen E Pl-8, men har en venninne som er veldig flink og tar mye bilder av meg nå, i tillegg til at Morten har blitt kjempeflink og jeg redigerer helt annerledes enn før! Men så koselig 😀 Tusen takk <3

    4. Har opprettet meg en blogg selv, det er jo så moro! Så nå er det også en blogger fra Stavern, hehe.. God helg til deg, fineste Andrea! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg