FORSINKET FLY OG TAXFREE-SHOPPING

Hei, fra Gardermoen! Nå skulle egentlig flyet mitt ha letta og vært på vei mot Kristiansand, men neida. Her sitter jeg og skal kose meg i en times tid til. Flyet er nemlig forsinka x2. Først fikk jeg en melding om forsinkelse og deretter enda en om enda mer forsinkelse. Herlig!

Jeg dro jo rett fra brunsj i Oslo til Gardermoen og stressa egentlig litt for at jeg skulle være her i tide, så jeg kjenner at det er litt bittert at det flyet er forsinka akkurat i dag haha. Men, men. Det har da skjedd verre ting her i verden. Problemet mitt nå er at jeg er stappmett (hei i-landsproblemer) etter brunsjen så jeg kan ikke bruke tiden min her på å spise. Jeg har ikke lyst på sjokolade en gang og da er jeg mett da! Ikke at det er så rart, vi spiste helt sykt digg mat på Miss Sophie. Bare se på dette…

Tilbake til mitt forsinket fly-problem. Så, hva skal jeg bruke tiden min på?

Vel, med tanke på de begrensede mulighetene jeg har så ble det en liten tur innom taxfreen for å få tiden til å gå. Jeg fant ut at det var egentlig ganske mye jeg kunne tenkt meg. Solprodukter hadde ikke vært så dumt med tanke på at jeg reiser til varmere strøk om nøyaktig en uke, men jeg fant ut at det er bedre å kjøpe det når jeg faktisk skal dit i stede for å drasse med meg det til Kristiansand og så tilbake til Oslo. Foundationen min begynner å bli ganske så skrapet, men ikke skrapet nok til at jeg unner meg en ny.

Sååå det ble ting jeg faktisk trenger og som uansett er kjekt å ha liggende hos Morten om jeg ikke gidder å ta det med hjem, hihi. Dusjsåpe fra Rituals, bodylotion fra Lancome og sminkefjerner fra Clinique!

Jeg elsker sminkefjernere som dette. Det er en oljete krem på en måte som du smører i ansiktet og vasker av. Den fjerner all sminke på 1-2-3. Det blir første gang jeg prøver denne fra Clinique, men jeg er så glad i de andre produktene jeg har derfra så jeg regner med at dette blir bra.

Jeg klarte å miste min nåværende sminkefjerner i gulvet for en stund siden så lokket sprakk. Det mangler en del og er derfor ganske stress å drasse med seg rundt, så nå kan jeg la den ødelagte stå igjen hos Morten og ta med min nye rundt omkring i verden. Lurt, ikke sant?Okei, denne dusjsåpen lukter spa! Jeg er ikke så glad i å dra på spa, men jeg elsker lukten av spa haha. Prøv den!

Så da har jeg cirka 40 minutter til jeg kan gå til gaten… Kom gjerne med idéer til blogginnlegg, Youube-filmer eller noe annet jeg kan jobbe med og planlegge mens jeg venter. Jeg hater å vente, haha.

 

6 kommentarer
    1. Hei fine Andrea!
      Jeg lurer på en ting, hvordan klarte du å gå ut av komfortsonen og bli kjent med Morten og bli komfortabel? Holder på å bli kjent med en, men syntes det er «skummelt» og skulle bli kjent og komfortabel med en. Vertfall å være intim med hverandre. Har veldig lyst til å bli kjent med han, men blir stresset…

      1. Det satt langt inne! Nå var jeg i en ganske presset situasjon, med tank på at dette skjedde på Love Island og det hjalp meg sååå mye! Så var gan ufattelig tålmodig med meg og lot meg bruke den tiden jeg trengte på å bli komfortabel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg