EN UTFORDRING TIL MEG SELV

Reklame | spons DUO / annonselenker Nelly

BLAZER HER / BODY HER / BUKSE HER

God morgen fineste dere! Som dere så måtte jeg få inn en vikar i går. Jeg var så dårlig. Jeg kjente det komme kvelden før. Jeg begynte å få skikkelig hodepine, men hadde nok av jobb jeg måtte gjøre så jeg prøvde å ignorere det og det er nok det dummeste jeg har gjort på lenge.

Jeg fikk en grusom migrene og sov bare noen timer nat til i går fordi jeg våknet med intense smerter gjennom hele natten. Det varte til langt utpå dagen i går og jeg kjente ganske tidlig at jeg ikke skulle sitte foran en skjerm. Heldigvis stilte min fantastiske kjæreste/samboer/bloggassistent opp og skrev et gjesteinnlegg jeg håper dere likte 🙂

Nå føler jeg meg heldigvis mye bedre og er klar for å ta fatt på dagens gjøremål! Jeg må gå hjemmefra om under en halvtime for å rekke dagens første stopp. Jeg skal til flinkeste KS på Duo frisører i byen og friske opp håret mitt litt. Det blir nok bare det samme gamle, farging av ettervekst og kanskje hun får klippe litt av tuppene mine. Vi får se hvordan det står til med de, KS har frie tøyler så hvis hun mener de må bort så forsvinner de.

Når jeg er ferdig hos frisøren og etterveksten min er borte (gleder meg så mye) skal jeg ta meg en tur innom Retro. Jeg burde virkelig ikke dra innom der fordi de har så mye fint, men jeg så i går at de to kjolene jeg har siklet på fra Rotete er på salg. Jeg må bare innom og prøvde de om de har igjen min størrelse. Jeg skal ikke kjøpe…. Tror jeg, hehe. Jeg burde virkelig ikke, men jeg har virkelig null selvkontroll og jeg har vært så flink og ikke kjøpt de på fullpris til tross for at jeg har siklet på de siden i sommer. Se, nå er jeg allerede i gang med å lage unnskyldninger for meg selv så jeg kan kjøpe i hvert fall en av de med god samvittighet. Nei, nei, nei. Hvordan skal dette gå? Dette blir tidenes utfordring ti meg selv. Klarer jeg å prøve uten å kjøpe?

Forhåpentligvis går jeg tomhendt hjem, meget spent på akkurat det. Da er det YouTube som står på planen og vi skal spille inn reaksjonsvideo til hele uken på Love Island! Det ser ut til at dere likte den første videoen så vi kjører på med en ukesreawsjon og om det også blir populært kan det fort bli en ukentlig greie. Det hadde vært moro! Det eneste som er kjedelig med det er at jeg må holde meg fra å se Love Island før vi skal lage disse videoene og det er vanskeligere enn man skulle tro.

Ja, den videoen tar fort noen timer når vi skal gjennom tre-fire episoder og i tillegg redigere så jeg tror nesten resten av dagen går til det. Nå forsvant all motivasjon for morgendagen, haha. Uff, nei heldigvis er vi to om det så vi kan dele på redigeringen. Godt er det!

Nå skal jeg få på litt sminke, sluke en stor kopp med kaffe og komme meg avgårde. Vi blogges!

6 kommentarer
    1. Godt du føler deg bedre! Digger innlegget til Morten!!! Hærlig å få frisket opp håret! Er du som meg, bør du virkelig ikke prøve de kjolene! Da blir det fort en med hjem! 😂 Gleder meg til reaksjons video! Yeeei!

    2. Hva heter den fargen du har på håret og hva er nr osv? Har så lyst på den fargen du har. Går forresten vixen noen plass ? Så jeg kan følge med litt. Har stemt på deg. Klem

      1. Det vet jeg dessverre ikke… Jeg bleker det så tror ikke det er fargenr, men vet frisøren min bruker farge fra Joico og tar en kald skyll etterpå 🙂 Hm… Usikker, kan si ifra hvis jeg finner det ut 😀 Ååå tusen takk, så koselig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg