EN SKIKKELIG BLÅMANDAG

Reklame | Annonselenker Nelly / BikBok

God morgen og god mandag! Jeg kom tilbake til Oslo i går kveld etter å ha startet dagen i Lindesnes, hatt noen timer i Oslo hvor jeg feiret bursdagen til pappa før Morten slapp meg av på togstasjonen og jeg tok toget hjem. Det var ganske deilig å låse seg inn i leiligheten, ta en dusj og hoppe inn i pysjen før jeg satt meg ned med en god miks av jobb og Narcos.

JAKKE BERSHKA (lignende her) / BUKSE BIKBOK / SKO NIKE / VESKE NELLY / T-SKJORTE ZARA

Nå er det klart for en ny uke og jeg skal være helt ærlig og si at jeg er litt nedfor i dag. Jeg skulle ønske at denne uken ikke startet helt enda. Det skjer veldig mye moro, men det innebærer meg reising. Det jeg aller helst skulle hatt nå er en helt vanlig, kanskje litt kjedelig uke med rutiner, trening og jobb.  Jeg kan ikke beskrive hvor lei jeg er av å reise frem og tilbake mellom Sørlandet og Oslo hele tiden.

I januar hadde jeg 12 usammenhengende dager i Oslo. Så langt i februar har jeg vært her i nesten tre. Jeg vil ha et ordentlig hjem, en base, og det skal være i én by sammen med Morten. Ikke i to. Ah, man kan ikke få alt man ønsker seg med en gang. Prosessen er jo i gang og det er jo nettopp derfor jeg må reise, men ja. Jeg er bare litt lei akkurat nå. Uansett, la meg fortelle dere alt som står på planen så langt denne uken.

Mandag: Dagen i dag er egentlig en slik type dag jeg skulle ønske at resten av uken var. Jeg skal starte med å jobbe i en times tid før jeg drar på trening. Det blir enten en styrkeøkt på bein eller løping, jeg må se an når jeg kommer dit. Når jeg er ferdig skal jeg  ta meg en dusj og spise verdens beste havregrøt før jeg setter meg ned og jobber i noen timer. Jeg har en lang to do-liste jeg skal gjennom, men det gleder jeg meg bare til! En eller annen gang i løpet av dagen skal jeg hente noen pakker på posten og på et pick up point. På ettermiddagen skal jeg møte to venninner og henge med de resten av dagen.

Tirsdag: Jeg skal prøve å komme meg opp klokken syv for å rekke en rask treningsøkt før jeg har en frisørtime klokken ti. Deretter må jeg til sentrum for å gjøre noen ærend og så forhåpentligvis møte Martine, en av mine beste venninner som har bursdag! Da skal vi egentlig gjøre akkurat det hun har lyst til og antakeligvis spise en god lunsj. Jeg skal henge med henne så lenge som mulig før jeg må dra hjem og pakke. Klokken syv tar jeg nemlig flyet til Kristiansand.

Onsdag: Da befinner jeg meg på Sørlandet, antakeligvis i Lindesnes. Jeg måtte tilbake allerede nå fordi vi skal på en visning i Kristiansand denne onsdagen. Jeg vurderer faktisk å booke et hotellrom i Kristiansand så vi slipper å reise 45 minutter hver vei både tirsdag, onsdag og torsdag… Vi får se. Før visningen tenker jeg at vi tar en treningsøkt, jeg jobber og vi får vel sneket inn en Narcos-episode eller to.

Torsdag: Jeg har en bryn- og vippetime klokken ni i Kristiansand (enda en grunn til at hotell ikke er en dum idé). Det blir første gang på over to år jeg går til noen andre enn Nataya så det blir skummelt og litt spennende! Jeg har gjort nøye research på forhånd og regner med at det blir helt supert <3. Hvis vi blir boende i Kristiansand tenker jeg å prøve å få sneket inn en venninnelunsj, hvis ikke skal jeg prøve å overtale Morten til å enten la meg låne bilen eller til å kjøre meg hehe. Da bærer det nok tilbake til Lindesnes før flyet mitt går tilbake til Oslo på ettermiddagen.

Fredag: Tilbake i Oslo igjen. Jeg har en time hos osteopaten min halv ti hvor vi fortsetter å behandle underlivsplagene. Den timen er på en halvtime og da drar jeg rett derfra til trening. Planen videre er å bruke resten av dagen til jobb før jeg skal møte mine kjære eks-Triumph-kollegaer på kvelden! Det gleder jeg meg veldig til <3

Lørdag: Helgen er foreløpig ganske planløs, men det er sjelden jeg har lørdag i Oslo! Det er så koselig fordi da har som regel en del av vennene mine fri hele dagen, og fordi jobben min er superfleksibel så kan jeg henge akkurat når det passer dem. Jeg har nok sagt det noen ganger nå, men den tiden jeg har igjen i Oslo (når jeg først er her) vil jeg bruke med venner.

Søndag: Lite planer her også. Dagen starter forhåpentligvis på trening, men det kommer litt an på trening med mindre jeg plutselig får et innfall og drikker vin på lørdag. Jeg tenker også å ha en vaskedag hvor jeg får vasket hele leiligheten, hvis ikke jeg vasker før. Ellers håper jeg på finvær så jeg kan få med meg en eller annen på en lang tur rundt i Oslo før vi slår oss ned på en eller annen café. Krysser fingrene!

 

6 kommentarer

Siste innlegg