DEILIGE DAGER PÅ HYTTA

Reklame | Sponset skidress Umbro / annonselenker Nelly

Koden “ANDREA20” gir dere 20% rabatt på alle Nellys egne merker, altså NELLY BY NELLY som dere finner HER.

God morgen fra Bortelid! Dere har sikkert sett på både snap og insta at vi dro rett fra flyplassen til hytta. Morten hentet meg på Kjevik da jeg landet og etter en liten tur innom matbutikken var det straka vegen til hyttekos, ski og avslapning.

Grunnen til at jeg dro til Sørlandet nå er fordi vi har en veldig viktig avtale senere i dag som jeg skal fortelle om etterpå, men jeg dro en dag tidligere enn hva jeg måtte, rett og slett fordi jeg kunne og fordi jeg savnet kjæresten min masse. Så var det jo ekstra digg å få tilbringe noen dager på hytta. Jeg elsker hytter, altså elsker. Jeg har utrolig mange gode minner fra hytteturer da jeg var liten. Vi pleide alltid å dra på hytten til besteforeldrene mine i vinterferien og brukte all ledig tid på å være ute, gå på langrenn og stå på slalåm. Det er noe spesielt med hyttelukt, det å legge seg på et kaldt rom under en deilig dyne og å stå opp og gå ned knirkete trapper for å spise frokost med utsikt over en liten hyttelandsby i et hvitt landskap. Det er fantastisk!

Vi har brukt tiden veldig godt etter min mening. Vi kom opp sent på tirsdag og la oss nesten med en gang. I går jobbet jeg på morgenen før vi dro ut for å gå på ski! Jeg har funnet litt tilbake til ski-gleden. Den begynner i alle fall å komme seg. Det er litt tungt når man har null teknikk, haha, men det går nå i hvert fall fremover. I går fikk Morten til og med lurt meg med på en mil med skigåing som bestod av helt ufattelig mange bakker. Det var egentlig ganske så deilig, foruten om neglebitt og et fall på slutten så var turen vellykket. Tenk at jeg gikk en mil på ski da, dere. Det er ikke verst! I hvert fall ikke med tanke på at dette er min andre skitur på over ti år (noe som egentlig er litt trist).

Nå skal vi nyte de siste timene her på Bortelid og kanskje presse inn en liten skitur før vi drar ned til sivilisasjonen igjen og tilbake til Oslo i kveld. Håper dere alle får en strålende torsdag!

 

2 kommentarer
    1. Er det ditt tøy? Hvor kjøpte du det hend? Fint 🙂 herlig med hytte turer på Bortelid. Hadde hytte der så gått mye på ski der oppe 🙂 ha dn fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg