DAGEN MIN TIME FOR TIME

Reklame | Annonselenker Nelly

Før helgen (eller i helgen, litt usikker der) så fikk jeg en kommentar fra en fantastisk leser! Kommentaren inneholdt en lang liste over forslag/ønsker til blogginnlegg. Det passer perfekt for meg som er litt lite kreativ om dagen. Et av innleggene het “min dag, time for time” og det synes jeg var ganske morsomt! Så på fredag skrev jeg ned alt som skjedde hver time slik at dere kan se hvordan en ganske vanlig dag i livet mitt ser ut.

JAKKE BIKBOK / T-SKJORTE ZARA / BUKSE HER (60%) / SKO BIANCO HER

08.15 Alarmen ringer. Mobilen ligger statisk plassert i stua fordi jeg MÅ opp. Jeg henter mobilen, tar den med tilbake i senga hvor jeg går gjennom den vanlige rutinen som består av å sjekke nyheter, sjekke bloggen, publisere innlegg og dele i sosiale medier.

09.15 Jeg står faktisk opp av sengen (ting tar lenger tid enn hva man tror) og går på badet. Morten begynner på frokosten og jeg rydder ut av oppvaskmaskinen. Deretter ventet God morgen Norge, deilige bananpannekaker til frokost og jobb.

10.15 Tid for styling! Jeg sminket meg og prøvde antrekk før jeg bestemte meg for hvilke jeg skulle bruke i videoene og hvilke jeg skulle ta bilder i.

11.15 Video-innspilling! Vi spilte først inn slutten på vloggen vi hadde lagd dagene før og redigerte deg, lagde bilde, gjorde klart tilhørende blogginnlegg og lastet den opp til YouTube.

12.15 Mer video-innspilling! Vi spilte inn hele tre videoer til YouTube og satt oss ned for å begynne å redigere hver vår video.

13.15 VM-pause/lunsj.

15.15 Jeg dro med meg Morten ut i finværet for å ta bilder til bloggen. Det er noen hektiske dager i vente så jeg pakket en bag full med antrekk!

16.15 Tilbake i leiligheten. Vi lagde taco kvelden før og hadde masse rester vi varmet opp mens vi koste oss med serie på sofaen. Digg!

17.15 fortsatt på sofaen. Det var vel en slags blanding av chill, serie og jobb. Det er det som er så kjekt! En del av jobben min er bilderedigering, men det er null stress å gjøre samtidig som jeg koser meg med favorittserien.

18.15 Vi dro på besøk til mormoren til Morten. Det var så koselig! Vi fortalte om Sri Lanka-turen og leilighetsjakten mens vi fikk servert masse digg som kaker og kjeks, namnam.

20.15 Etter en tur innom butikken for å kjøpe litt godis, nam nam, dro vi hjem og chiller på sofaen med Game of Thrones før vi la oss i halv tolv-tiden.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg