BILDEDRYSS FRA PREIKESTOLEN

God lørdag, fine lesere! Nå er jeg tilbake i leiligheten min i Oslo og har selvfølgelig med meg Morten på lasset. Vi skal straks pakke ut før vi begynne å fikse oss til kvelden. Vi skal nemlig til Oslo spektrum for å se Melodi Grand Prix live! Morten er jo tidenes MGP-fan så det er veldig morsomt at vi får dratt på dette sammen. Jeg synes det er gøy å finne på litt forskjellige ting. I det siste har vi virkelig vært i slaget og gjort så mye moro!

Jeg blir i Oslo hele uken, men jeg er usikker på hvor lenge Morten kommer til å være her. For min del blir det godt med en uke i Oslo og jeg har en god del avtaler som jeg må komme meg gjennom. Det blir deilig! Nå føler jeg at jeg er ordentlig i gang med livet igjen. Jeg har gått rundt i en rosa kjæresteboble i rundt fem måneder, men nå er det på tide at vi begynner å leve litt igjen haha. Nå har vi jo fått inn en tur på sjakkbar, vært på event, sett på håndballkamp og ikke minst gått til Preikestolen i løpet av de siste syv dagene. Det er ikke så verst.

Jeg tok forresten en del bilder under turen til nettopp Preikestolen som jeg tenkte å dele med dere nå. Vi var virkelig heldige med været. Det var sol og nærmest vindstille, selv på toppen. Turen opp var ganske hard og litt skummel (dere kan jo se hvordan jeg reagerte på det hele HER), men da vi kom opp var det skikkelig digg!

7 kommentarer

Siste innlegg