8 TING JEG ALDRI HAR FORTALT OM MEG SELV

🤫  Jeg har aldri vært på en Tinder-date. Sveipet mye, men hatet å snakke med de så hvis noen spurte om å møtes slettet jeg matchen haha.

 🤫 En venninne og jeg har en rar gruppe som består av det vi mener er verdens beste menn. Den inkluderer blant annet begge foreldrene våre, Jens Stoltenberg, Mufasa, Hunlesnurr og Barack Obama hehe.

🤫 Jeg har nesten ikke kontakt med noen fra barneskolen. Jeg har to venninner derfra jeg snakket med jevnlig og en jeg snakker litt med.

🤫 Jeg har seriøs sosial angst. Den har riktignok blitt veldig mye bedre med årene. Før turte jeg ikke gå på bussen, jeg droppet skolen om jeg forsov meg eller ble forsinket av andre grunner som ville resultere i at jeg kom for sent til timen og jeg klarte ikke møte blikket til folk. Nå går det mye bedre, men jeg kjenner den enda i enkelte settinger som å gå inn i en forelesningssal, litt på bussen og hvis jeg merker at folk kikker på meg. Passer dårlig å ha sosial angst når man er en offentlig person, haha.

🤫 Jeg hater at folk forteller meg hva jeg skal gjøre eller hva eg burde gjøre med mindre jeg ber om råd. Det koker inne i meg.

🤫 Jeg spiser ikke kylling. Det er det ekleste jeg kunne tenk meg å spise, sånn bortsett fra skikkelig ekle ting som dyretunger, hjerter og andre kjempeekle ting folk spiser.

🤫 Selv om jeg har innbilt meg at jeg liker høye og mørke gutter er 4 av fem på min topp 5 liste over kjendiser blonde, haha. Ryan Reynolds, David Beckham, Chris Hemsworth, Charlie Hunnam og Harry Styles.

🤫 Jeg synes det er merkelig å ha en “fri-liste” i et forhold. Altså mennesker man får lov til å ligge med, som regel kjendiser. Jeg vil ikke ligge med noen andre enn kjæresten min jeg. Ikke min kjendiscrush nummer en, Harry Styles en gang. Nei takk.

 

 

13 kommentarer
    1. Må bare si at det var så fint å gå forbi deg på gata i kveld. Jeg bar tungt med noe jeg skulle levere på posten da jeg plutselig møtte blikket ditt. Du sendte meg et varmt smil og det gjorde meg så glad. Tusen takk, du er fantastisk ❤

    2. Hei! Dette hører ikke til innlegget, men så på instastorien din at noen hadde en Mot i Brøstet-t-skjorte. Vet du hvor hun fikk tak i denne??

    3. Sosial angst er grusomt å ha! Du har en veldig fin blogg, du er flink på det du gjør 🙂 En skikkelig feel-good blogg er det.

    4. Jeg må si meg sååå enig i det å skal bli fortelt hva jeg skal gjøre. Jeg blir så irritert og forbannet at jeg på en måte blir skikkelig trassig. Akkurat som et lite barn i trassalderen, hehehe… Så der kjenner jeg meg veldig igjen 😉

    5. Jeg kjenner meg ekstremt igjen i det punktet som omhandler sosial angst… Ingen av vennene mine eller familien min skjønner hvordan det er, men gjennom hele ungdomsskolen og videregående, så kom jeg mye for sent pga bussen aldri kom til ingenmannsland der jeg bodde… Resultatet ble at jeg droppet timene, og tok bussen hjem igjen 😭
      Trodde faktisk det var noe galt med meg, og at det kun var jeg som hadde det sånn? ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg