NAKENBADING, SAFARI, BRUDEPIKE OG REISE

Dette er et innlegg jeg synes var veldig morsomt å skrive! Jeg måtte tenke litt over hva jeg vil oppleve i løpet av livet mitt og det er en god del. Det er mye mer enn hva som står her, men dette er definitivt på toppen av listen. Så her har dere altså min bucket list. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BESØKE AUSTRALIA

Tenk at jeg egentlig skulle flytte dit da jeg dro til Mexico. Så annerledes livet mitt hadde vært… En del av meg har veldig lyst til å ta studiene der, men vi få se. Uansett så har jeg veldig lyst til å dra til Australia på besøk. Det finnes så ufattelig mange kule steder der jeg gjerne vil oppleve. 

EIE MITT EGET HJEM

Dette er definitivt noe jeg ønsker. En gang i fremtiden vil jeg eie et stort hvitt hus, typ The Notebook edition, hehe. Før den tid blir det kanskje og forhåpentligvis en leilighet. 

EIE EN HUND

Fremtiden min innebærer definitivt en hund, men det blir nok ikke før om veldig mange år. Jeg skal ikke ha en hund før jeg har tid til å ta vare på den og den får et kjærlig og passende hjem, så det er langt frem i tid.

SEILBÅT I SØREUROPA

Dette har jeg skikkelig lyst til! Kanskje det blir sommerferien neste år? Jeg kunne tenkt meg å seile ved kysten av Frankrike, Italia, Kroatia, Hellas og kanskje Albania og Montenegro. Nå vet jeg ikke hvordan den ruten fungerer i praksis, men.. 

SE BABYSKILPADDER BLI FØDT OG GÅ UT I VANNET

Dette skulle jeg egentlig gjøre da jeg var på Zakynthos for noen år siden. Det ble ikke noe av den gangen, men jeg har skikkelig lyst til å få oppleve det. 

HJELPE HECTOR

Dette skal jeg gjøre! Til alle som lurer så står vi litt stille fordi vår bekjente i Sarandë som skal finne han sliter med nettopp det. Det kan være at han har forflyttet seg og kommer tilbake. Vi håper ikke det har skjedd noe, men akkurat nå må vi bare vente til han blir lokalisert slik at Protect Me Albania kan komme og hente han.

DRA PÅ SAFARI

Jeg vil dra på en sånn safari hvor vi mennesker sitter i en åpen bil med gitter rundt sånn at vi er i bur, men får se dyrene i det fri! Det hadde vært så sykt kult. 

VÆRE BRUDEPIKE

Jepp, jeg legger herved inn søknad hos samtlige venner. La meg være brudepike da!

DRA TIL NEW YORK

Åh, dette har ejg hatt lyst til helt siden jeg så den første episoden av Gossip Girl, haha. Jeg tror New York er min type by og jeg skal besøke den om ikke så alt for lenge. Det bare skal jeg gjøre.

KUNNE LEVE AV Å GJØRE NOE JEG ELSKER

Er ikke det noe alle drømmer om? Vel, jeg skal få det til. 

VINSMAKING

Kanskje i Sør-Frankrike på en superfin vingård? Det hadde vært helt fantastisk!

DRA PÅ FERIE HELT ALENE

Jeg vet jeg er rar, men jeg har skikkelig lyst til å dra på ferie helt alene en gang. En skikkelig avslappende ferie hvor jeg ikke trenger å gjøre noe som helst. Jeg pakker en koffert med lette sommerklær og minst to bøker, reiser til et varmt og koselig sted hvor jeg ligger på stranden, leser bøker, spiser og sover.

FEIRE JUL OG NYTTÅR I ET ANNET LAND

Det hadde vært gøy å teste det, bare for å se hvordan det er. Nyttår kunne jeg tenkt meg å feire alle andre steder i Norge, fordi helt ærlig… Nyttår i Norge er ganske kjedelig sammenlignet med mange andre land. Jul hadde vært gøy å feire i en skikkelig juleby. 

SE TAYLOR SWIFT LIVE

Hallo, dette må skje! Jeg elsker Taylor. 

FLY FØRSTEKLASSE

Det hadde vært kult å teste det liksom. Er det så spennende som folk skal ha det til og er det virkelig verdt det? Vel, jeg vil prøve!

REISE PÅ KJÆRESTETUR TIL EN ROMANTISK BY

Venezia, Roma, generelt Italia. Ta meg med på kjærestetur asap. 

ROADTRIP I USA

Det hadde vært skikkelig kult! Jeg elsker roadtrips og tenk så mye man får sett av et land ved å oppleve det på den måten. Noen som er med på jentetur?

NAKENBADE

Yes, kjekt å prøve hehe. 

JOBBE PÅ ALTERNATIV JUL

Dette vurderer jeg faktisk å gjøre allerede i år. Jeg er ikke en jule-elsker akkurat, så det å kunne hjelpe noen som trenger det på selveste julaften hadde vært mye mer givende enn å sitte i en middag. Dette skal jeg sjekke opp når jeg kommer hjem. 

DRA TIL PINK BEACH

Jaaaaaa, hallo en rosa strand! Jeg må se den og jeg må ta bilder der, haha. 

JOBBE PÅ ET DYRE-SHELTER I UTLANDET

Dette vil jeg faktisk bruke en ferie på, kanskje neste år allerede. Eller hvis jeg kan gjøre bloggen til jobben min hadde jeg definitivt dratt og gjort det uavhengig av ferie. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg