MINE FORVENTNINGER TIL LOVE ISLAND

Når jeg skriver dette er det nøyaktig en uke til jeg setter meg på flyet. Når dere leser dette så har allerede første episode, om ikke fler blitt vist. Før jeg dro lagde jeg en video hvor jeg snakket veldig åpent om mine forventninger, hva jeg gleder meg til og hva som skremmer meg. Jeg hater å snakke om følelser og denne videoen er mer åpen enn hva jeg noen gang har lagt ut. Håper dere liker den! Trykk på bildet eller HER for å komme til videoen. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg