JEG TESTER NYE PRODUKTER I HELGENS HANDEL

God fredag! I dag er det jo faktisk fredag i motsetning til i går da jeg bare trodde det var fredag. Jeg har fri hele helgen og har ingen store planer foruten om å kose meg masse og nyte det som forhåpentligvis blir en vårlig helg.

Det jeg også skal er å kose meg med masse god mat. I går handlet jeg inn masse digg til kjøkken- og kjøleskap slik at jeg er klar for helgekosen. Det blir nok en liten runde til i morgen for å handle inn litt snacks til lørdagskvelden, men det får jeg ta når den tid kommer. 

Se så mye digg jeg handlet inn! Nå har jeg til forskjellige middager. Jeg har tenkt til å lage taco, Tandoorigryte, en digg salat og “kjøttsaus”, men med vegatardeig i stede for vanlig kjøttdeig eller karbonadedeig. Derfor har jeg handlet inn alt til det i tillegg til påfyll av alt annet som ost, Cottage Cheese, melk, yoghurt, frukt og grønt.

Fordi det er helg måtte jeg også kjøpe en Pepsi Max. Jeg har vært så flink denne uken og dette er den første Pepsien jeg har kjøpt meg hele uken! Stolt Andrea.

Fordi jeg har hatt så mye problemer med magen skal jeg teste ut å bruke litt mer laktosefrie produkter etter tips fra dere lesere. Derfor ble min vanlige Yoplait vaniljeyogurt byttet ut med den dere ser over her. Jeg har allerede smakt på den og det var skikkelig godt! Så dette blir nok et nytt punkt på den faste handlelisten min fremover. 

Sofie har fått meg til å kjøpe disse for første gang. Det er en erstatning for kylling, noe som passer meg veldig godt. Jeg er så skeptisk til kylling og synes egentlig det er dritekkelt. Derfor har jeg begynt å bruke disse til alt jeg vanligvis ville brukt oppskåret kyllingfilet til. På søndag skal jeg for eksempel bruke de i Tandoori-gryten min! Nam, nam. 

Dette er vegetardeigen jeg bruker i stede for karbonadedeig innimellom. Noen ganger frister det rett og slett mer! Denne er kjempegod i taco og fungerer også perfekt som erstatning for kjøttdeig eller karbonadedeig i en tradisjonell kjøttsaus. 

Så var det tilbud på proteinbarer så jeg slo til der, haha. Jeg har faktisk ikke smakt disse før, men det høres ut som en god kombinasjon. Det er så kjekt å ha i veska i en hektisk hverdag eller når søtsuget dukker opp fordi jeg egentlig er sulten mot slutten av en arbeidsdag. Supert påfyll!

Ønsker dere alle en helt super fredag! Stor klem <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer

Siste innlegg