UKENS SPØRSMÅL // FØLELSER FOR KEVIN, LIVET ETTER PH, TANKER OM Å FÅ BARN, PENGEBRUK +++

Hvordan holder du håret ditt så fint?

Åå, så koselig at du synes det er fint! Jeg har extension fordi mitt hår ble ganske skadet da jeg farget det fra brunt til blondt. Jeg jobber med et innlegg om hvilke produkter jeg bruker, men i tillegg prøver jeg å ikke vaske det for ofte, bruke naturbørste og unngå rette- og krølltenger så langt det går. 

Hvordan har livet forandret seg etter PH?

Det har jeg skrevet et innlegg om HER

Hvilket utested er favoritten din i Oslo?

Hm… Jeg er veldig glad i Jeager, i det siste har jeg vært der når jeg har dratt ut. Det kommer helt an på hvem som spiller, men med en god DJ er Jaeger et veldig kult sted! På sommeren er jeg også glad i Taket på Steen & Strøm og Lawo Terrasse. 

Hvem likte du best av guttene og jentene på PH?

Jeg likte Kevin og Petter best av guttene, og Sofie og Henote best av jentene inne på PH ❤

Hadde du følelser for Kevin på PH?

Nei, men jeg hadde vel ei litta crush i løpet av oppholdet en gang, haha. 

Hva tenker du om å få barn?

Da jeg var yngre var jeg fast bestemt på at jeg ikke ville ha barn. Nå er jeg ikke like sikker, men jeg vet faktisk ikke. Tanken er hyggelig, men det er mye ansvar og jeg må innrømme at det ikke frister litt å være gravid og i hvert fall ikke å føde. Jeg vet ikke, men det tar jeg når den tid eventuelt kommer.

Hva var det verste med å være med på PH?

Det var usikkerheten i forhold til hvem man kan stole på, og før seremonier hvor man var i fare. Det var så stressende, og der og da føltes det som om det viktigste i verden var å overleve en dag til på Paradise Hotel. 

Hva bruker du mest penger på?

Det er garantert mat…. Eller husleie da, men sånn utenom det er det definitivt mat. 

Hvor kjøper du klær?

Jeg kjøper litt over alt, men jeg er veldig glad i Zara, BikBok, Mango, H&M, Shein.com og Monki. I tillegg kjøper jeg en del klær fra (annonselenke) Nelly!

Følte du noe spesielt første gang du møtte Sofie?

Lettelse! Haha, jeg var livredd for at jeg ikke skulle komme overens med noen inne på Paradise, så jeg ble utrolig lettet og glad da Sofie kom gående inn på hotellrommet mitt på Gardermoen. Vi klikket med en gang, og jeg tenkte at dette kom til å bli så gøy!

Hvis du kunne gifte deg med hvem som helst i verden, hvem ville du valgt?

Det hadde lett blitt Harry Styles, so in love with that man. 

Hvor så du dokumentaren om O.J.?

Den så jeg på NRKtv.no! Bare søk på OJ ❤

Vil du si at du og Sofie er venner, bestevenner eller veldig gode venner?

Sofie er absolutt en av mine beste venninner ❤

Hva synes du om at Aleks, Martine, Sofie og Morten skal reise bort sammen?

Det høres veldig hyggelig ut, og det blir nok kjempegøy for de å oppleve noe sånt sammen 🙂 Jeg synes det er koselig!

Hvordan er forholdet ditt til Petter nå?

Det er bra! Nå har jeg jo ikke sett han på en stund siden han er på Rhodos, men vi har snakket sammen en del mens han har vært der.

Snuser du til vanlig?

Nei, jeg verken snuser eller røyker.

Hvem er kjekkasen på bildet? Er ikke det en du kan date?

Det er en veldig god venn som er homofil og sammen med en annen veldig god venn, så funker ikke å date han dessverre 🙁

Kunne du skrevet litt om din ungdomstid? Altså da du gikk i vgs og den tiden der, hvordan livet var da, og hvordan alt har blitt så annerledes etter at du har vært med på ph?

Jeg kan prøve å mimre tilbake!

Hva hadde du tenkt hvis du møtte en du trodde kom til å bli mannen i ditt liv og ble kjempeforelsket i, og så viste det seg at han var medlem av Hells Angels?

Haha, da ville jeg kommet meg unna så fort som mulig selv om det antakeligvis er lettere sagt enn gjort om jeg hadde vært kjempeforelsket.

Hva heter serien om O.J.?

The people v. O:J: Simpson, den ligger på Netflix!

Hvor bor dere egentlig? 

Vi bor i sentrum av Oslo ❤

Kunne du lage et innlegg med tips til å overleve vgs, tips til å få venner, hvordan få mest mulig ut av timene, eller noe lignende? nå som det snart er skolestart, og du sikkert sitter på masse erfaringer rundt dette temaet

Det skal jeg prøve å få gjort, men jeg har blitt så gammel så da må jeg prøve å huske tilbake haha. Det er faktisk bare fire år siden jeg gikk ut av videregående, så litt må jeg nok klare å komme på. 

Hei Andrea. Jeg lurte på om du kunne snakke litt om familien din. For eksempel hvor mange søsken du har. Snakke litt om foreldrene dine og sånt.?

Jeg skriver et innlegg om det nå faktisk, så det kommer ❤

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Ikke for å pirke😂 Det er lov å gjøre feil, men tror du skrev det med Harry styles to ganger❤️

    2. Heisann Andrea 🙂
      Dette er første og mest sannsynlig siste gangen jeg kommenterer på bloggen din, men bare fordi jeg så og si aldri bruker å kommentere blogger. Jeg har nettopp begynt å lese din å tenkte bare å legge igjen en hyggelig kommentar fordi hvorfor ikke? For å være ærlig, og jeg håper du ikke tar dette til deg, så var jeg ikke din største fan da du var med på PH, og du er en av de siste PH-bloggene jeg var innom. Jeg las ett innlegg jeg desverre ikke husker hva handlet om nå, men jeg ble positivt overrasket. Det var så bra skrevet og over gjennomsnittet når det kommer til PH-blogger. I det siste har jeg begynt å følge deg på bloglovin, og må innrømme jeg liker bloggen din veldig godt 🙂 Du skriver bra, rett, variert og underholdene og jeg likte veldig godt innlegget ditt om dagbøker! Det inspirerte meg til å ta opp igjen dagbokskrivingen min som døde ut for 4 måneder siden, men tanken på at barna mine en gang i framtiden kunne bli kjent med mammaen sin på den måten likte jeg godt. Så nå har jeg nettopp skrevet dagbok, og der nevnte jeg deg og innlegget ditt! Tusen takk for at du valgte å dele det innlegget, det inspirerte nok flere enn bare meg 🙂

    3. Stephanie: Åååå, vet du hvor mye jeg trengte en slik kommentar nå? <3 Dette var utrolig hyggelig, Stephanie og nå sitter jeg faktisk med tårer i øynene her, haha. Det skal ikke så mye til å røre meg altså, men det at jeg har fått endret inntrykket ditt av meg til noe positivt og inspirert deg til å starte med dagbok-skriving igjen gjør meg så glad 😀 Tusen, tusen takk for denne kommentaren!

    4. Hei.
      Ville bare si at jeg liker bloggen din skikkelig godt, du legger ut innlegg ofte og skriver dem slik jeg liker å lese innlegg på blogger. Jeg har også et spm, fordi jeg så du hadde lagt ut et bilde på ms på Snapchat hvor du skrev brekkie over frokosten din og da lurte jeg på hvordan du fikk sånn skrift?

    5. Anonym: Hei <3 Tusen takk, jeg blir utrolig glad for å høre dette 😀 Jeg bruker Instastory til å redigere bildet for da kan jeg bruke funksjonene der til å skrive på skjermen med om du skjønner 😀

    6. Misha: Godt spørsmål! Det kan være mye. Jeg har mange tanker og meninger, så jeg engasjerer meg lett og liker å skrive om temaer som interesserer meg. Jeg henter også mye inspo fra vennene mine og andre bloggere.

    7. Etter du snapet og skrev på bloggen om O.J dokumentaren så prøvde jeg å finne den på netflix og ble helt forvirret for jeg så kun People V. O.J, og den har jeg begynt å se på når den gikk på tv, men ble ikke helt ferdig. Men så på bilde at du så en med “ekte” O.J! HELDIGVIS fant jeg ut at den var på NRK så tusen takk!! ELSKER dokumentarer, men er en ny side av meg jeg aldri har oppdaget før. MEN! jeg har alltid vært interessert i O.J rettssaken, så denne passet meg midt i blinken. Så også People V. O.J også hele igjen etterpå, så gøy når du visste alt og kjenner igjen hendelser fra dokumentaren. Er 99,99% sikker at han gjorde det og nå har jeg endelig masse fakta å argumentere det til venner og bekjente som ikke helt vet hva det dreier seg om! Også fant jeg såå mange nye dokumentarer på NRK også, så takk for det og hehe! Nå skal jeg kose meg med dokumentarer om dyr osv under havet og scientology! scientology anbefaler jeg på det sterkeste. Så en på netflix og den var så gøy! Så håper den på NRK er like gøy. (sorry for bibelen/lang tekst)

    8. Mona Hendry: Så gøy at du fant det til slutt 😀 Jeg er helt lik deg når det kommer til dokumentarer haha. Det er det som er så gøy, når man først har sett dokumentaren og så ser serien hvor man forstår litt mer hvorfor alle gjorde som de gjorde under rettsaken. Ja, han gjorde det garantert! Jeg er ikke litt i tvil en gang. NRK har masse bra, utrolig mye bra fra Brennpunkt også 😀 Den med scientology skal jeg se, takk for tips <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg