KVELDEN I TØNSBERG

Hva skjer her nå? Jeg har vært helt utslitt, og det er første gang jeg oppdaterer dere så sent. I går var jeg i Tønsberg med en del venner, blant annet Sofie og Morten. Vi var på Foynhagen, samme sted som sist vi var i byen. Det var så utrolig gøy, og høydepunktet med kvelden var definitivt at Matoma spilte utover natten! Der kom det hits på hits, og jeg hadde det så sinnssykt moro. Vi stod oppå benkene vi egentlig satt på og danset og sang av full hals hele gjengen. Matoma gjorde definitivt kvelden enda bedre enn hva den allerede var. 

Nå har jeg endelig våknet ordentlig. Vi dro fra Tønsberg like etter klokken elleve, jeg sov hele bilturen hjem og det første jeg gjorde da jeg kom inn døren var å fortelle pappa at jeg trenger å sove enda litt til. Det er helt forferdelig å sove bort dagen slik, men jeg er virkelig ikke i form og når jeg i tillegg har vært ute blir det bare kaos. Jeg er så veldig lei av å feste nå, og gleder meg til å komme tilbake til Oslo og holde meg langt unna alkohol på en stund. Jeg skal heller fokusere på trening og ting som gir meg mer enn hodepine og kvalme dagen derpå. 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg