DERFOR SENDTE JEG UT ALEKSANDER

I går fikk jeg endelig gjennomført et ønske jeg hadde hatt i flere uker. Jeg hadde som mål å få splittet Aleksander og Martine fordi de var et av de absolutt sterkeste parene der inne. De hadde full tillit til hverandre, og det var absolutt ingen av oss som kunne gått bak noen av de eller fått de til å gå mot hverandre. Det er skummelt for resten av oss i et spill hvor tillit settes høyest og hvor sterke par er din største fiende. Martine var i tillegg min sterkeste konkurrent av jentene der inne fordi hun stod veldig sterkt i gruppen og med partneren sin.

Da jeg fikk utdelt makten til å sende hjem en av guttene var jeg allerede klar på hvem jeg skulle sende ut. Som jeg sa i episoden hadde ikke guttene trengt å holde de forsvarstalene. Det var så vidt jeg hørte etter, for alt jeg tenkte på var at jeg endelig skulle få svekket min sterkeste konkurrent. Det er flere som har ment at det å sende ut Aleksander er det dummeste jeg kunne gjøre, og at dette var noe jeg gjorde fordi jeg var sjalu på Martine. Altså sjalu på hva? At hun stod med Aleks? Jeg hadde aldri et ønske om verken å stå eller spille med han inne på hotellet, så det kan jeg avkrefte med en gang. Det er også utrolig mange som har kommentert at jeg heller burde ha valgt Kevin fordi han var med på å sende ut Sofie. Dette er jeg overhodet ikke enig i, og den dag i dag er jeg fortsatt glad for at jeg valgte som jeg gjorde. Aleksander var en gutt ingen andre enn Martine kunne spille på. Hvis jeg noen gang skulle havne i fare ville ikke han være et alternativ, mens det ville både Petter, Kevin og Morten være. Derfor var det enkelt å utelukke Kevin fra den diskusjonen, selv om en liten del av meg ønsket å hevne meg på han.

Det jeg gjorde i denne episoden var å tenke taktisk. Jeg kunne tenkt kortsiktig og med det valgt å ta hevn på Kevin for å ha vært med på å sende ut Sofie, men det valgte jeg å ikke gjøre. Jeg tenkte på meg selv, og jeg tenkte på hvordan jeg ville komme meg lengst mulig i spillet. 

38 kommentarer
    1. Det var nok et smart valg sånn taktisk sett, men du er så ond. Måten du sier ting på og måten du oppfører deg på gjør meg litt irritert og jeg har begynt å irriitere meg over måten du gjør ting på, altså du sier så frekke ting med engang det ikke går din vei feks som forrige uke så kalte du Ida en bitch pga ting ikke gikk din vei, men men! Det er et spill og du spilte bra, men håper fortsatt på at Martine sender deg ut 😺👍🏻

    2. Haha HALLO!! Jeg heia på Aleksander og Martine egentlig. Men hva skjer med så frekke kommentarer bare fordi det ikke gikk deres vei? Dere er bare seere, DET ER ETT SPILLL!!!
      Jeg synes det var kjempe lurt av deg, og håper ikke du bryr deg om kommentarene. Du lager TV med måten du er på, og alle oppegående mennesker forstår at det er ikke sånn dere er i virkeligheten.

    3. Stå på Andrea! Skjønner ikke hvorfor Martine sutrer og er hevngjerrig når hun sendte hjem din nærmeste forrige uke?! Heier på deg, Morten, Grunde, Sofie og MartineJ, dere er alle like rå! Elsker direktesendingene deres på instagram, hvor du og Sofie alltid er like engasjert men du kan hilse Morten og si at han har mye å gå på!

    4. Jeg forstår at det var et taktisk smart valg fra din side, men det er jo åpenbart at du også ville ta hevn på Lunde. Du sa jo selv at du ville ta et valg som i størst mulig grad gikk utover Lunde. Så det var nok ikke bare taktikk du hadde i tankene. I tillegg oppfører du deg jo som en 9 år gammel jente som ikke får viljen sin, haha. Blir skikkelig sur og krever å få vite alt av alle hele tiden. Hvis noen vil legge planer uten å fortelle deg det, så er de faktisk i sin fulle rett! Du har ikke rett til å ha kontroll over de andre deltakerne til enhver tid, det å holde ting hemmelig er faktisk en del av spillet.
      Jeg håper ikke du vinner. Det å drive følelsesmessig utpressing på den måten du gjør med Henote (og flere andre) er direkte ubehagelig å se på. Fikk så vondt av henne.

    5. Jeg vil med sikkerhet si at DU er og blir PH mest irriterende person ever! Håper du ryker på huet ut av PH før finalen!

    6. Du er rett og slett ikke snill du! Martine er en nydelige jente både utenpå og inni og dette takler du tydeligvis ikke dessverre.. man ser på deg hvor mye du koser deg når du sender ut Alex. Hvordan du formulerer deg her på innlegget viser også hvor sjalu du er på Lunde… nei huff håper du går ut av paradise snart.

    7. Jeg syns du reagrer så veldig barnslig på ting. Så fort ting ikke går din vei så begynner du å sutre og bli sur, som da Sofie røk og andre gikk imot deg. Hadde Martine tatt det valget som du fikk, og hun hadde sendt ut f.eks Petter, hadde du nok reagert så barnslig at jeg ikke engang vil tenke på det. Jeg vet at du ikke får gjort noe med det nå naturligvis, men prøv å forstå at du ikke alltid kan få vilja di, og at det ikke hjelper å være bitch så fort noen går imot deg eller er bedre enn deg. Du elsker makt, og det vet og ser vi. Men når du tar så “tøffe” valg og går imot andre så lett og iskaldt, så kan du ikke bli sur for at andre tar valg som går imot deg heller.

    8. Hadde ikke noe imot måten du sendte ut Aleks på.. Det som skremte meg litt var måten du gossa deg på etter du sendte han ut. Du visste hvor mye han betydde for Martine og hvor lei seg hun ble. Allikevel sitter du å smiler og ler å sier det var herlig å sende han ut.. eier du ikke sympati?

    9. Du virker som en tvers gjennom usympatisk person. Helt greit at du ville sende hjem Aleks, men sykt at du digget det så voldsomt. Og du spør om hva du kunne være sjalu på Martine for? Hva med at hun er like fin på innsiden som på utsiden, og at hun var populær og godt likt? Hun er alt du ikke er.

    10. Jeg mener ikke å rakke ned på deg når jeg skriver dette, fordi tv fremstiller garantert det hele mer dramatisk enn hva det egentlig var. MEN jeg kjenner at det rykker i blodårene mine når du usympatisk smiler over andres tårer, og gnir deg i hendene når du har fått viljen din -akkurat som du furter når du ikke får den (referer til hele forje uke).
      Ser hvorfor du valgte som du gjorde, klart det, men hvordan er det egentlig å se seg selv oppføre seg slik du blir fremstilt på tv? Jeg håper for Guds skyld at du lærer av å seg deg selv oppføre deg så usympatisk som du har gjort inne på paradise hotel.
      Det er et spill, men dere er mennesker, ikke brikker uten følelser.

    11. Jeg har noen spørsmål jeg håper du vil svare på. 1. Kan du lage et spørsmål-innlegg til (det er interessant) 2. Hvem har du minst kontakt med av jentene nå? 3. Fikk du følelser inne på hotellet

    12. Latterlig barnslig reaksjon og se på hvordan du godter deg når du sender han ut. Ingen tvil på at du er sjalu på Martine utseende messigt. Greit nok at du argumenterer på at det var det smarteste for deg etc som mann jo kan skjønne men måten du godter deg på viser jo hvordan du er som person.
      Måten du oppfører deg der inne på virker helt usympatisk og ikke minst latterlig barnslig. Du sendte nok ut den desidert mest ønsket skulle vinne noe du egentlig ikke burde kunne klandres for, noe jeg heller ikke gjør men er måten du oppfører deg eller hvertfall blir framstilt hva vett jeg som gjør at jeg håper at du hvertfall ikke vinner!!

    13. Det sier jo egentlig ALT når du KUN svarer den ene som elsker bloggen din! Det er særiøst så jeg nesten slutter å se på PH pga oppførselen din!!! Jeg blir så irritert over at du “GOSSER” deg over andres smerte!!!

    14. Hei:)
      Jeg får litt vondt av alle komentarene her jeg. + de på Instagram.
      Har du noengang tenkt på å stenge kommentarfeltet? Og vil du skrive et innlegg om det går innpå deg? HÅPER virkelig det ikke gjør det, men det er ikke alt man skal tåle som en “offentlig” person heller.
      Kan alle her slutte å rakke ned anonymt over noe som er ett spilll?
      Det er MENINGEN å ta ut de sterke samt de største konkurrentene? Det virker som de fleste deltagerne har skjønt de i og med at de er så gode venner på utsiden, men da synes jeg det er veldig merkelig at mange her sitter som noen usympatiske netttroll og tror at alt er greit å skrive til noen i ett kommentarfelt.
      Jeg vil også legge til at det faltisk er ULOVLIG å sitte å slenge dritt på den måten mange her gjør, og det er heller ikke umulig å se IP adressen deres og deretter finne ut hvem dere er. TENK LITT LENGER.

    15. er så glad for at du gjorde det du gjorde, blei så glad, de spilte ut sofie,men martine tålte ikke og få igjen ( bare sånn at jeg får sagt det liker jeg lunde godt,men likevel heiet jeg på sofie&morten og deg/petter,så derfor ble jeg glad ).

    16. Herregud for noen mennesker dere er. Sånne mennesker som dere er det værste som finnes i hele verden. Slutt å rakk ned på andrea. ( eller andre mennesker) Kanskje vist dere hadde vært smarte nok til å tenke at dette er et SPILL. Andrea sendte ut aleks fordi det var det taktisk smart. Ikke fordi hun var sjalu. Hva faen er det med dere stygge ekle mennesker som skal rakke ned på andre? Sjerp dere for faen. Jeg koste ræven av meg når aleks røk, jeg lo og lo og lo og ble døds glad. Det fortjente martine jævlig godt. No vet martine hvordan det føles å miste besteveninnen sin inne på hotellet siden hun var med å få ut sophie. Det var jo det beste som kunne skjedd der inne. Hadde jeg vært med på paradise hotel og noen hadde skippa ut min bestevennine så hadde jeg skippa de til helvette ut uke etterpå. Faen mennesker altså. Dere burde vokse opp dere som snakker stygt om folk.

    17. Det var martine lunde som ikke tålte å få igjen så sjerp dere alle sammen. Hun spilte ut sophie og andrea tok igjen. Jeg ble kjempe glad når jeg såg lunde grein over aleks. Jeg koste meg skikkelig. Tenk lenger folkens, det er et spill. Hva ville dere gjort om det var dere selv som stod i den posisjonen? Jeg blir så irritert av slike mennesker som dere som kommenterer stygt. Jeg husker selv i gamle jobben min så hadde vi slike mennesker som klaget på alt og ingenting for å gjøre live våres jævlig. Vi kalte de for skløtte kunder. Og det er slik dere oppfører dere. Dere får se å komme dere til helvette ut av norge. Dere er full i skam. Håper foreldrene deres skammer seg over dere. Nå slutter dere å rakke ned på andrea. Hvist ikke kommer jeg på døren å banker dere alle sammen.

    18. Du må være de mest irriterende menneske e noen gang har sett på en TV skjerm! Å hahaha går rundt med rosa extentions som viser gjennom håret på TV. Har berre en ting å sei taper. Du er ubehagelig ekkel. Å et utrulig provoserende å irriterende menneske. *spy*

    19. Til yolo. Hva faen er det som feiler deg? Skjerp deg. Det værste jeg vet er slike mennesker som deg. Det er du som er den største taperen her i verden. Stakkars foreldrene dine som har oppdratt en så uforskammelig unge som deg som mobber andre på nettet. Heia andre

    20. Er det bare meg eller snakker du dritt absoult alle? Helvette asså du oppfører deg som en 14 åring bare baksnakker alle. Du ødelag paradisee fuck u

    21. Kan folk slutte å slenge så mye dritt mot Andrea. Det er et spill og det er ikke verdens undergang at noen blir sendt ut. Om noen uker er det over! Slutt å sitt bak tastaturet og surte over noe dere ikke kan gjøre noe med! Ta dere sammen eller slutt å se på paradise eller gå inn på bloggen hennes!

    22. Du er den mest egoistiske personen jeg vet om. Å sende ut Aleksander var bare ondt og du gjorde det for gøy og du var stolt over deg selv. Martine Lunde gråt i flere timer og imamens du gråt satt du og koste deg og var stolt over deg selv

    23. Folk må seriøst slutte å ta paradise så seriøst. Det er et spill og man må gjøre kjipe valg for å komme så lengst som mulig. Nå må dere huske på at Martine var med på å sende ut Sofie i forrige uke, på en enda sleipere måte enn Andrea gjorde.
      Skjønner godt Andrea ville svekke Martine og samtidig ta hevn, ville garantert gjort det samme! Blir direkte flau over hva enkelte kan sitte å skrive til andre bare pga et TV program.
      Stå på Andrea, heier på deg!

    24. Til dere harers hva er det du snakker om det var Sofie å Andrea som ikke likte å få igjen PH men man skal ikke kaste dritt PH er ett spill til dere som ikke skjønner det skjerp dere grow up skaff dere en hjerne liker heller ikke måten ho spille på men ho er ett menneske noe dere mobbere ikke er ikke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg