DEN VERSTE SOM KUNNE SJEKKE INN

God morgen ❤

Jeg våknet opp hjemme i sengen min i Larvik. Det er noe med dette soverommet som gjør at jeg sover ekstra godt. Jeg vet ikke hvorfor, men hver gang jeg kommer hjem sover jeg dypt og godt uten å våkne en eneste gang. Det er bare utrolig deilig og gjør at jeg er uthvilt når jeg drar tilbake til Oslo. 

I dag skal jeg ut med jentene. Vi har en veldig hellig tradisjon på skjærtorsdag. Da samles vi hos en av oss, vanligvis hos Camilla som har droppet Larvik-påsken for Trysil i år, og ordner oss sammen før vi starter vorset ganske tidlig. Allsang, Taylor Swift og morsomme drikkeleker står for tur utover kvelden før vi drar videre til Sanden for å kose oss med venner og bekjente ut i nattetimene!

Dette betyr at jeg ikke får sett kveldens episode av Paradise før i morgen… Det stresser meg litt, fordi jeg liker å vite hva alle andre får se av meg med en gang og ikke en hel dag senere. I går var jeg ikke veldig fornøyd. For å være helt ærlig så ble jeg skikkelig irritert. Jeg var så lei av at alle vi fikk sendt ut kom rett inn igjen. Nå har alle utsendte deltagere fra La Familia enten kommet inn, eller fått en ny sjanse til å komme inn. Hele gjengen har tydeligvis to liv, det er jo helt sykt! Vi satt på dette luksushotellet og fikk til akkurat det vi ville etter hard jobbing, men hver eneste gang vi fikk det til så skulle noe ødelegge. Først kom Grunde inn igjen, så Aleks og nå Soph.

For all del, det var veldig hyggelig å se Soph igjen! Hun er en kjempefin jente som jeg ble glad i, men spillmessig var det helt krise. Den første tiden med henne på hotellet var veldig skummel for Sofie og meg før vi heldigvis fikk snudd alt og kom i overtall. Det som skremte meg med Soph var at hun er en skikkelig luring, og jeg så på henne som en veldig farlig spiller. I tillegg fikk plutselig Morten og Aleks en jente hver, og det ødela jo alle mine planer om å få sendt ut en av de to så fort som mulig. Aaaaah, så irritert! Vi får se hva som skjer videre. Det kommer en dag i morgen, eller i kveld da. Følg med!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg