LUKSUS

Jeg setter så pris på fridagene mine. Før ble jeg ekstremt rastløs hvis jeg hadde en dag fri, men nå ser jeg frem til dager uten en stappfull timeplan med avtaler både før og etter jobb. Jeg er veldig glad i å jobbe, men det er ganske deilig med fri også. 

I går skrudde jeg av vekkerklokken og sov til jeg våknet. Jeg pakket nesten helt ferdig i går, så jeg trenger ikke stresse med det og fant ut at jeg skulle unne meg selv noen ekstra timer med søvn. Det er luksus det! Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en slik dag, helt uten planer hvor jeg bare hadde fri. Til og med søndagene mine har vært stressende de siste ukene, og de har pleid å være en ordentlig fridag. 

Nå har jeg spist en lett og deilig frokost, og kost meg med litt lesing. Jeg skal snart begynne å ordne meg, før jeg drar en tur til byen for å kjøpe inn litt småting vi mangler til leiligheten. Bussen min går klokken fem, men det er jo mange timer til, så jeg skal kose meg i sola og nyte fridagen til det fulle!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg