JEG ER SÅ LEI

Nå begynner jeg å bli skikkelig lei. Jeg er så utrolig lei av å aldri ha fullt opp med energi, og hele tiden føle at jeg er på etterskudd. Det er så mye jeg vil få gjort, men tid og energi strekker ikke til om dagen. Nå ligger jeg på sofaen med ullsokker og et teppe over meg med Friends rullene over skjermen. Jeg gjør et siste intenst forsøk på å bli frisk, og har avlyst alle planer frem til torsdag så jeg forhåpentligvis blir frisk og rask til det. 

Jeg skal ta meg en powernap nå, før jeg må sette i gang med pakkingen. Jeg reiser som sagt til Larvik i morgen og må prøve å pakke litt fornuftig. Jeg er verdens verste pakker. Jeg ender alltid opp med å pakke alt for mye, og bruker selvfølgelig bare en tredjedel av kofferten. Jeg må jo ha en genser til hver dag, et par alternativer til hver kveld jeg skal ut, kanskje jeg vil gå en tur og da må jeg jo ha klær til det… Dere skjønner greia. Nå skal jeg prøve å være skikkelig flink. I verste fall får jeg raide klesskapet til lillesøster om jeg går tom for klær (noe som aldri vil skje uansett). 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg