GANSKE FORNØYD

Det er påskeuke på Paradise, og det er kjempemoro! Personlig så elsker jeg påsken. Det er min absolutte favoritt-høytid, eller årstid som Sofie kaller det, haha. Mine påsketradisjoner består av å dra hjem til Larvik for å være med familie og venner. Det er ikke så mange som bor i Larvik, men i påsken kommer de aller fleste hjem og vi samles alltid til påskequiz på skjærtorsdag. Dette er definitivt høydepunktet med påsken. Det høres kanskje litt kjedelig ut med quiz, men stemningen er så god og en hel sal fylles av festglade mennesker som er klare for å møte venner og bekjente for litt moro. 

Jeg ble skikkelig glad når jeg så at det var påskeuke på hotellet. I tillegg fikk vi kostymer, noe jeg synes er skikkelig gøy selv om en ikke skulle tro det ut ifra reaksjonen min i uke 2. Nå ble ganske fornøyd med kostymet i forhold til sist da for å si det sånn. All black everything, da er jeg happy!

Herregud, jeg er så utrolig i glad i de jentene her! Tenk at jeg fikk være så heldig å møte akkurat disse på et realityprogram i Mexico. Det kunne faktisk ikke blitt noe bedre. Jeg er så takknemlig for castingen i år, takket være det fikk jeg møte alle disse menneskene jeg har blitt så glad i ❤

2 kommentarer
    1. Jeg vil gi dere så mye voldtekt av dere som blir med på noe som dette jeg skal drepe dere etter voldtekt kan du ringe meg på 22658666 eller Kamilla hverven

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg