DET BEGYNNER Å KOMME PÅ PLASS

For en fin dag! Solen skinner, det er deilig vårluft og påsken nærmer seg med stormskritt. Jeg har vært ute på en liten byvandring. Pappa, stemoren min og lillesøsteren min kom for å besøke meg og for å hjelpe til med litt av hvert i den nye leiligheten. Nå er endelig vaskemaskin på plass, så vi kan bli kvitt de to sekkene med klesvask som står oppstilt på badet. Vi har fått de to siste stolene til spisebordet, og båret ned alt ekstra i kjellerboden så nå begynner det å bli ordentlig orden her. Det er bare rommet mitt som er helt kaotisk fordi jeg trenger mer oppbevaringsplass, men det får jeg ikke ordnet med i dag uansett så jeg må prøve å bare ladet være. 

Etter å ha hjulpet meg masse i leiligheten tok pappa og stemoren min med oss ut for å spise lunsj. Det finnes ikke noe bedre enn å sitte ute og nyte slike dager som dette, og det var akkurat det vi gjorde. Nå som jeg bor midt i sentrum var det ikke lage veien til et bra spisested heller, så det var kjempekoselig! De ble med en liten tur tilbake til leiligheten for å ta med alt jeg har til overs som jeg absolutt ikke får plass til tilbake til Larvik for meg. Jeg skal jo hjem allerede på onsdag, men da slipper jeg å drasse med meg alt dette på bussen.

Nå skal jeg få shinet opp litt her hjemme, og prøve å lage litt system på rommet mitt så langt det går. Akkurat nå ligger alle kjoler jeg eier strødd over hele sengen fordi jeg mangler et sted å henge de opp… Jeg blir gal av sånt som dette, og vil bare rydde unna så jeg kan begynne å gjøre det koselig. Jeg kan i det minste lage et midlertidig system frem til jeg får tak i et klesstativ i morgen etter jobb. 

6 kommentarer

Siste innlegg