DEN NYE GJESTEN PÅ PARADISE

God morgen, fine lesere ❤

Formen min er litt bedre enn hva den var i helgen. Jeg har fortsatt veldig vondt i halsen, men det skal jeg da klare å leve med. I går slappet jeg bare helt av hjemme i leiligheten sammen med Martine. Vi lagde oss middag og hadde SKAM-maraton. Sesong to, selvfølgelig. Jeg elsker Noora og William, herregud så fine de er! Får helt vondt i hjertet mitt bare av å tenke på de to. 

Det er mandag, og det betyr ny episode av Paradise ❤ Forrige uke ble avsluttet på dramatisk vis da Sunny avslørte hemmelighetene til LaFamilia, og det gjorde ikke akkurat noe for min allianse. Endelig blir det litt action på det som til nå har vært et skikkelig kosehotell. Det er hyggelig det altså, men kom igjen, det er jo morsomst med litt drama på skandale-hotellet. Det har faktisk fått det stempelet av en grunn.

I dag sjekker det inn en ny gjest, og som den lille teaseren for denne uken avslører så kommer det en jente. Ææ, skummelt! Nå er vi jenter i fare igjen, og spillet så til de grader i gang! Jeg gleder meg masse til å se denne uken, og jeg tror dere kommer til å like den nye jenta altså. Det gjør i hvert fall jeg, og jeg gleder meg til onsdag for da kommer hun endelig til Oslo og vi skal ha det så moro!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg