MY LATEST SNAPS

Det er strålende sol her i Oslo, og jeg har sovet bort alt for mye av dagen. Det er det som er så kjedelig om man drar ut på lørdag, fridagen på søndag blir ofte kastet bort på å være slapp. Det skal ikke skje i dag! Jeg har akkurat kommet meg ut av dusjen, og nå skal jeg ut og nyte finværet.

Jeg synes det er veldig gøy med sosiale medier, og er selvfølgelig også på snapchat. Der deler jeg mye av det som skjer i hverdagen min, og terskelen for hva jeg legger ut der er naturligvis en del lavere enn på Instagram og her på bloggen. Hvis dere vil få updates når nye blogginnlegg kommer ut, eller generelt få med dere enda mer av hva som skjer i hverdagen min så følg med på snapchat: andreasveinsdot 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg