JEG PRØVER IGJEN

God morgen ❤

I går startet jeg helgen rolig med tacokveld hos noen venninner. Alle er så busy med sine egne ting i ukedagene, så det er veldig hyggelig når vi får tid til hverandre i helgen. Jeg har jo vært borte lenge, og det er veldig deilig å være hjemme hos jentene mine igjen! 

Nå skal jeg snart på trening med Sofie. Jeg kom meg aldri til Fresh i går, men gjør et nytt forsøk i dag. Det er veldig mye lettere når vi er to som trener sammen, enn å komme seg over den dørstokkmilen helt alene. Vi skal gjennomføre en skikkelig økt før vi fortsetter dagen vår med en del ærend. I kveld skal vi ut en tur igjen, noe som alltid er morsomt med den fine gjengen vi har blitt. Jeg gleder meg masse!

Håper dere alle får en fantastisk lørdag ❤

7 kommentarer
    1. Hva sa du til familie og venner at du skulle, og ble de ikke redde da de ikke fikk kontakt med deg på så lang tid?

    2. Sophie: Jeg sa at jeg skulle til Australia for å ta resten av bacheloren min, noe jeg egentlig skulle i februar 🙂 Jeg sa til foreldrene mine og søsteren min hva jeg egentlig skulle, så de svarte på meldinger for meg!

    3. Takk for svar 🙂 Hvor langt har du kommet på bacherloren din? Har du tatt første del også i utlandet, eller på HiOA/NKS/Volda`eller lignende?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg