JEG SVARER PÅ RYKTER OM MEG SELV

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE NELLY HER / SKJØRT SAMSØE SAMSØE HER / SKO NELLY HER / T-SKJORTE BERSKHA / VESKE NELLY HER

Noen sa at du er sjefete mot Morten og at han må ta bilder. 
Jeg synes ikke jeg er det selv og han har ikke klaget enda så 😉 Han tar masse bilder, men han må ikke. Ofte er det ha nsom foreslår det faktisk og han har blitt så flink!

At du er gravid. 
Nei, overhodet ikke. Tester meg hver måned, haha.

At du er gravid med en annen enn Morten. 
Hahaha, herregud hvor får dere sånt fra. Nei, dette stemmer ikke.

Har hørt at du og Martine Lunde er uvenner og at du ikke liker henne. 
Det stemmer ikke. Vi er ikke uvenner og jeg liker Martine veldig godt 🙂

At du mistet jomfrudommen i 5. klasse. 
Nope, i 5. klasse??? Da er man et barn. Det er helt sykt. Nei, jeg var 17.

Er det sant at du ikke tør å vise hvem du er og være deg selv 100% foran nye mennesker?
Ja, dette stemmer nok. Det tar litt tid før jeg er 100% meg selv foran mennesker jeg ikke kjenner.

Du faker vaginisme for medieoppmerksomhet. 
Eh, nei på ingen måte. Hvis jeg så meg nødt til å legge frem bevis har jeg både legeerklæring og kvitteringer fra månedelige og noen ganger ukentlige behandlinger hos osteopat over nesten et år 🙂 Det er ikke noe jeg hadde faket for oppmerksomhet, herregud.

At du brukte Morten til å få pengene i finalen på Love Island.
Haha, altsååå jeg kunne jo tatt alle pengene? Nei, det er overhodet ikke sant.

Er det sant at du har tatt restylane?
Ja, jeg tok det dessverre for mange år siden. Var ikke pent, haha. Heldigvis to jeg det ikke igjen og fjernet restene som var igjen, inkludert en stor klump for cirka et år siden.

Forholdet til deg og Morten er et PR-stunt. 
Nei og det er siste gang jeg svarer på dette.

Du hadde sex da du var med på Paradise. 
Nei, heldigvis ikke haha.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

2 kommentarer
    1. Bloggen din er faktisk den eneste bloggen jeg leser 😊 Artig å lese det du skriver, å synes du og Morten er kjempe søte 😍
      Heia på dere i Love Island ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg