VI FLYTTER SAMMEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Okei, exciting news – Morten og jeg har blitt enige om å flytte sammen, woho! Vi er begge ganske lei av pendlingen allerede og vil helst få slutt på det så fort som mulig. Vi vil jo gjerne fortsette å se hverandre, så snakk har blitt til avtale og vi skal flytte sammen så fort som mulig i 2019. Dessverre så er jeg bundet til en leilighet her en stund, så det er ikke sikkert at vi får tatt det store steget og faktisk skaffe oss noe sammen før sommeren, men jeg håper det kan skje før den tid!

Noen mener kanskje at det er for tidlig å flytte sammen. Jeg hadde sikkert sagt det selv om det ikke gjaldt meg. Situasjonen hadde kanskje vært annerledes om vi bodde i samme by og kunne være sammen så mye vi ville uten å måtte pakke en koffert og sette oss på et tog eller fly. Nå er situasjonen som den er og jeg  synes at det er ganske fint. Vi er veldig glad i hverandre, vi elsker å tilbringe tid sammen og vi bor hos hverandre hver gang vi besøker hverandre, noe som går kjempefint.

Jeg tenker egentlig at det er like greit å flytte inn sammen nå enn om flere år. En eller annen gang må vi jo bo sammen, så hvorfor ikke bare se om det funker eller ikke med en gang? Haha, nå er jeg ganske sikker på at det kommer til å gå kjempefint, men dere skjønner hva jeg mener. Akkurat hvor det blir er ikke bestemt enda, så nå tenker jeg at både Team Sørlandet og Team Oslo kommer til å sette i gang med overtalelsene, haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Åhhh, jeg er skikkelig glad nå og gleder meg helt utrolig mye til å flytte inn sammen med han her, som virkelig er det beste som har skjedd meg <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg