“HVORDAN HÅNDTERE ANDREA”-LISTA

God morgen, fininger! Jeg håper dere har fått en super start på dagen, enten dere er på vei til jobb, trenings, skole eller nyter en deilig fridag. Jeg har senvakt på jobb og før den tid skal jeg pakke ferdig til Barcelona, muligens få gjennomført en treningsøkt og jobbet litt. Før den tid skal jeg dele noe veldig gøy med dere!

JAKKE JEAN PAUL / LUE MATCH / BUKSE BIKBOK

I går hadde jeg besøk av Helene som er en av mine beste venner. Vi hadde det veldig koselig med middagsdate og snakket om alt mellom himmel og jord, noe som selvfølgelig også innebar det faktum at jeg for første gang i mitt liv er i et forhold.

Plutselig kom vi på noe veldig moro som skjedde første gang Morten var på besøk hos meg og møtte en del av jentene. De satt nemlig i gang med å lage en slags “how to survive Andrea”-liste, eller kanskje det er mer en “hvordan håndtere Andrea”-liste som han fikk tilsendt til sin telefon.

Uansett så er den utrolig morsom, dønn ærlig og så korrekt! Jeg fant ut at jeg rett og slett må dele den med dere. 

💎 Hold deg langt unna mens-uke.

💎Ikke si at enhjørninger ikke finnes.

💎Si aldri nei til å kjøpe sjokolade.

💎Sett alltid på plass diva-Andrea!!

💎 Blogg er hellig for Andrea, men det er lov å be ho legge bort mobilen noen ganger.

💎VÆR TÅLMODIG!

💎Sett krav til prat om følelser, ellers prøver ho å fjase/knise det bort.

💎 Ikke send kukk i hånd-bilder (edit Andrea: elsker denne)

💎 Ikke la deg påvirke av rykteflommen i bloggverden. Det er stort sett bare oppspinn. 

💎Ikke drep insekter når Andrea ser på (med unntak av veps).

💎 Ikke kast julepynt på ho. Det blir av erfaring dårlig stemning. 

💎 Hvis ho bli sur – gi ho mat! Det er som oftest fordi ho har glemt å spise.

💎 Ta med mørk sjokolade på skitur, det perfekte lokkemiddel.

💎Løvenes Konge er no joke.

💎Ha en isboks i bakhånd. Kommer stadig til nytte.

💎 Vær tålmodig med vaginaen. Den kan ha litt høye skuldre. Må varmes opp.

💎 Ikke la ho gi deg silent treatment. Da vinner ho! Ikke ta igjen med samme mynt.

💎 Gjør ho en tjeneste og bli kvitt bamsene. Ikke ta alle på en gang! Da blir det tårer, is, shopping og flere tårer.

💎 Husk å tvinge ho til å slappe av. Det går litt for mye på høygir.

💎 Ho er ofte dramatisk. Ro ned situasjonen før du tar noe til deg.

 

// med kjærlighet fra mine beste venner

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg