8 TING SOM IRRITERER MEG

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

🙄Til tider virker verken mobilnett eller wifi på toget tur/retur Oslo Kristiansand. Utrolig irriterende når planen min med å ta tog er å faktisk få jobbet litt samtidig. Det funker dårlig når man ikke en gang får klikket seg inn på blogg.no. Herlig!

🙄Vi har ikke micro, noe som vanligvis ikke plager meg. Problemet kommer først når jeg er sliten (som for eksempel etter en fem timer lang togtur med dårlig nett) og vil ha mat asap i det jeg går inn døren hjemme. Da hadde ikke Fjordland vært en dum idé altså. 

🙄Det er virkelig ikke normalt å være såpass sliten, trøtt og småsyk som jeg er. Hvorfor har de ikke funnet noe?

🙄Folk med stappfull handlevogn som ikke kan vise litt medmennesklighet og slippe meg med en banan og Pepsi Max foran seg i køen når de helt klar observerer situasjonen. Seriøst liksom? Du taper ett av 120 minutter, mens jeg taper 120. 

🙄Ting går i ett. Jeg trenger avslapning. Okei, livet mitt er egentlig ganske chill, men jeg trenger noen dager hvor jeg bare ikke gjør noe som helst. Det er for mye å kombinere alt jeg gjør om dagen og samtidig ha tid til selvpleie.

🙄Mennesker som spiser fisk på offentlig sted. Nei, ikke dra frem makrell i tomat-boksen på toget er du grei. 

🙄Snikbilder. Seriøst, hvorfor? Jeg ser deg! Kan du ikke heller komme bort og spørre om et bilde. Orker ikke.

🙄Folk som tror de vet bedre enn hva jeg vet om mitt eget liv. Det var en ekstremt dårlig formulert setning, men det jeg skal frem til er enkelte som legger seg oppi alt en gjør og mener at man burde det gjort det mye bedre og selvfølgelig så har de løsningen. Dette gjelder gjerne ting de vet ekstremt lite om og hvor jeg kanskje har delt 1/4 av historien bak. Thanks but no thanks.

🙄Laderen min ligger igjen på hytta til Morten… Jeg var påståelig nok og mente bestemt at laderen i veggen var min. Det var den jo ikke, det er Morten sin og min står igjen på Bortelid. Love life.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

17 kommentarer

Siste innlegg