UKENS SPØRSMÅL // VAGINISME, LOVE ISLAND-DELTAKERE, KJÆRLIGHET

Hvordan holder du å Morten kontakten egentlig? Er det mye skriving av meldinger eller ringer dere hverandre ofte?

Vi snakker ganske mye sammen faktisk! Det går selvfølgelig mye i messenger, melinger og Snapchat, men vi snakker sammen i telefonen flere ganger om dagen også <3

Hvem er på topplisten din på Snapchat?

Morten, Sofie, lillesøsteren min, Martine, Magnhild, Marius fra Love Island og Martine Johansen. 

Har du kontakt med Nicklas og Bruna?

Nei, egentlig ikke. Jeg snakker litt med Bruna på Insta og det er veldig koselig da <3

Når skal du møte Morten igjen?

Til uken!!! 

Hvordan går det med vaginismen? Har Morten vært forståelsesfull? Dere er kjempesøte.

Morten har vært veldig forståelsesfull så det går kjempebra 😀 

Hva er ditt favorittøyeblikk fra Love Island?

Definitivt kjærlighetserklæringen til Morten! Herregud, det er et av mine favorittøyeblikk i livet faktisk. 

Hvor er de fine bikerjakkene til deg og Morten fra? 😃

Min er fra MATCH og Morten sin er fra Zara. 

Visste de andre deltagerene at du hadde vært med på Paradise? Så de ned på deg eller noe på grunn av det?

Noen visste det, sikkert de aller fleste. Ja, i starten så var det flere som innrømte at de hadde gjort det, men at det endret seg da de ble kjent med meg og det er jo veldig hyggelig da <3 Mye er ofte annerledes på tv og for meg betyr det mye at de fikk et nytt inntrykk av meg nå. 

Hvis du hadde blitt gravid med Morten som ikke var planlagt. Hadde du tatt abort da? Siden du ikke vil bære fram et barn selv.

Det er veldig personlig og det er noe jeg måtte tatt stilling til om det hadde skjedd. 

Er det noe du angrer på fra Love Island?

Det er vanskelig å angre på, men jeg skulle ønske at jeg rakk å snakke med Martin før partnervalget. Dessverre så var det ting i produksjonen som gjorde at jeg ikke fikk mulighet til det. 

Hvordan har du det om dagen? Du virker så lykkelig <3

Jeg har det veldig bra 😀 Det er bare litt rart å komme tilbake til hverdagen og det å være tilbake på jobb, så litt sliten, men veldig lykkelig. 

Tror du Morten kommer til å være din første og siste kjæreste?

Jeg håper det <3

Er du fornøyd med hvordan du ble fremstilt på tv?

Ja, veldig. Jeg føler at det ble vist en veldig riktig versjon av meg og at jeg klare å være meg selv gjennom det hele. 

Dater Einar fra Love Island søsteren din? Kom over et bilde på insta.

Haha, nei ikke foreløpig i hvert fall 😉 De er venner, men det hadde jo vært hyggelig med ei litta spleis der, ja. 

Er du forberedt på at det snart kan komme rykter som jeg så Morten kysse noen i dag eller at Morten er utro mot deg eller er dette noe du ikke kommer til å bry deg noe særlig om ?

Ja, det snakket vi faktisk om inne på Love Island. Jeg ser jo hva Sofie og Morten har vært gjennom på det området, så jeg prøvde å forberede både han og meg selv på dette. 

Magnhild sa på en livesending at Anne Marthe flere ganger hadde sagt nedlatende kommentarer til deg som Paradise deltager og nærmest latterliggjort dere (PH deltagere) Stemmer dette, isåfall hva? 

Ja, det stemmer. Jeg husker ikke konkret hva hun sa så jeg ønsker ikke å gjengi noe som helst i tilfelle det blir feil, men jeg reagerte på ting hun sa. 

Hva gjør Morten så perfekt for deg?

Det er vanskelig å sette fingeren på, men egentlig bare hvordan han er. Han som person og den han er gjør han perfekt for meg på mange måter. Han er ufattelig snill, han er morsom, han får meg til å le, han drar meg ned på jorda om jeg begynner å sveve litt for mye, han forstår meg på en helt unik måte og han er meg skikkelig og aksepterer meg for den jeg er. Jeg vet ikke, men for meg så er han helt perfekt <3

Har Morten møtt dine foreldre?

Han har Skypet med pappa, men vi har ikke fått til å møtes ordentlig enda. Pappa og stemoren min gleder seg veldig til å møte han og jeg tror han også er ganske spent på å møte de, så jeg håper det skjer snart. 

Har du noen tips til serier på Netflix?

I denne kategorien finner du mange tips til både serier og filmer 😀 

Hvor høy er du?

Jeg er 168.

Skal du på den Halloweenfesten med de andre deltagerne?

Nei, det skal jeg ikke. 

Kan du si tre positiv og tre negative ting med deg selv?

Jeg er snill, ærlig og omsorgsfull. Jeg har kort lunte, jeg fokuserer for ofte på det negative og bruker litt for mye tid på mobil og Mac. 

Er du og Magnhild venner?

Ja! Jeg digger Magnhild <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

44 kommentarer

Siste innlegg