MORTEN OG JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Endelig er spørsmålsrunden Morten og jeg har svart på sammen ute! Vi ba dere sende inn spørsmål på Instastorien min og det kom helt sykt mange. Vi plukket ut de mest relevante og de morsomste og svarte så godt vi kunne på blant annet dette: 

Hva synes jeg om Morten med kort hår?

Hva tenker Morten om at jeg er en influenser?

Hva tenker Morten om nakenbildene på bloggen? 

Fulgte Morten med på Paradise da jeg var med?

Hvordan er følelsene nå utenfor villaen?

Hva er hverandres uvaner?

Har vi tenkt til å flytte sammen?

Har vi tenkt på hva slags bryllup vi vil ha?

Hva synes svigers?

 

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL VIDEOEN!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

 

23 kommentarer
    1. Herlighet jeg smiler då mye av dere at skinnene mine svir haha
      Har en fin følelse at dette forholdet kommer til å være på tross av at dere bor så langt bort ifra hverandre. Men lov meg at dere besøker hverandre ofte

    2. Smilte meg igjennom hele videoen! Herlighet så fine dere er sammen. Kjenner jeg savner nyforelska stadiet..;)

    3. Dere er bare så søte sammen. Så kos. Morten virker jo til å være 10/10 ..fy søren for en kjekk mann:-)
      lurte litt på hvordan han reagerte ang vaginismen din..? Og om det går bra?
      Ha en fin kveld <3

    4. Hei Andrea!😊 Du å Morten er så søte sammen og et veldig fint par🙂 Jeg lurer bare på en ting du sa på spørrerunden. Kan jeg spørre hvorfor du ikke ønsker å bære barn frem selv? Jeg har full respekt for det uansett. Ble bare litt nysgjerrig🙂

    5. Kan du vær så snill svaret på dette spørsmålet i et innlegg på bloggen, hva tenker du om at Magnhild står å kjefter og skriker til Anne Marthe uten grunn? Hvorfor sa du Ingneting til Magnhild om oppførselen hennes, men bare lot hun holde på? Synes du ikke selv at du blir med på det ved å ikke si noe?
      Håper på svar, hilsen meg

    6. Anonym: Hei! Føler ikke jeg trenger å dedikere et helt innlegg til det. Nå er det gaaaaanske mye mer bak den historien enn hva som ble vist i episodene. Dette var noe som hadde bygd seg opp fra begge kanter før det utbruddet til Magnhild. Det var selvfølgelig ikke greit å reagere på den måten og stå å kjefte på en annen person, men det var ikke min business. Det var mellom Anne Marthe og Magnhild og det var like greit at de to tok den konfrontasjonen vi alle hadde sett komme og ble ferdig med det. Nå var det ikke slik at Anne Marthe stod og lagde mat og Magnhild plutselig begynte å kjefte. Dette hadde som sagt bygd seg opp og det var MYE som ikke ble vist på tv når det kommer til hele den situasjonen og da Anne Marthe kom inn på kjøkkenet var det for å ta en diskusjon Magnhild med Magnhild som dessverre gikk over stokk og stein.

    7. Liker å se dere sammen, håper på mange flere videoer med begge to 😊 ÉN liten ting, og jeg kan selvsagt ha feil her, MEN. Om du føler at du «kveles» av at det kan bli for mye kosing, sussing osv fra Morten, så si fra, det er bedre enn at du plutselig har fått alt oppi halsen og forholdet ryker. Jeg er nemlig den typen som ikke vil ha alt for mye kliss i begynnelsen, da får jeg noia og avsmak og går. Men det forsvinner etterhvert, og da er det nesten sånn at jeg maser om kos. Som sagt er det sbsolutt ikke sikkert du føler det sånn, bare fikk en liten fornemmelse på det 😊 Du blogger veldig bra for tiden, så tommel opp til deg. Klem

    8. Anonym: Neinei, dette er nok en misforståelse <3 Jeg elsker å kose, men akkurat på en videoblogg synes jeg det blir kleint og det vet han veldig godt fordi han synes det egentlig selv også! Han bare synes det er gøy å tulle med fordi jeg blir så ukomfortabel og dette er noe vi stadig gjør med hverandre og som er helt innafor fra begges side 🙂 Hvis ikke hadde jeg ikke tatt det med! Bra du spør så jeg får oppklart <3 Tusen takk 😀

    9. Har su hørt om han mannen som forsvart ved Lindesnes fyr på mandag? Han er ikke funnet å de leter i sjøen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg