EN UPDATE FRA SØRLANDET

Hei, fra Sørlandet! Jeg har vært litt inne i bobla de siste dagene. Det er rett og slett fordi jeg har det ufattelig fint på besøk hos Morten. Vi får endelig slappet ordentlig av sammen og får masse tid sammen bare oss to. Jeg er så glad for at jeg ble med hit etter Oslo-turen hans. Det var ganske mye som skjedde de dagene i hovedstaden så det er godt å få vært litt ordentlig sammen om man kan si det sånn. 

Dagene på Sørlandet har så langt vært helt fantastiske. Da vi kom frem til leiligheten hans hadde foreldrene vært innom med roser, melkehjerter og Love Hearts, hvor søtt? Siden det har vi egentlig bare kost oss masse sammen. Vi har dratt ut og spist lunsj, blitt hekta på Broen, lagd koselige frokoster sammen og handlet inn duftlys og duftpinner til leiligheten hans (hehe) ;-).

Lørdag kveld gikk til familiemiddag med foreldrene til Morten, broren hans og kjæresten i barndomshjemmet deres. Det var sååå koselig og jeg ble nesten overrasket over hvor naturlig alt føles. Det er vel et godt tegn? Tidligere den dagen tok Morten meg med på sightseeing i Lindesnes, noe som selvfølgelig inkluderte Lindesnes fyr. Hello bildevennlig sightseeing!

Alt i alt har jeg hatt det helt fantastisk så langt og jeg koser meg mer og mer for hver dag her. Nå skal vi straks komme i gang før vi skal ut en tur og dagens plan er… SHOPPING! Wohoooo. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mildt sagt høydeskrekk på meg her, ja hehe. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

37 kommentarer

Siste innlegg