SPØRSMÅLSRUNDE // LOVE ISLAND

Kan du beskrive Love Island med tre ord?

Fantastisk, intenst og skummelt.

Tror du at du kommer til å ha kontakt med de andre Love Island-deltakerne fremover?

Ikke alle, men noen <3

Skal du se Love Island?

Ja, absolutt! Jeg har faktisk sett en god del allerede. Jeg startet med de episodene jeg var mest spent på å se som da Morten og jeg ble partnere og den siste uken hvor ting virkelig løsnet for meg når det kom til hva jeg følte for han. 

Er det noe du er overrasket over at de tok med på tv eller noe som ble fremstilt annerledes?

Jeg synes Magnhild-situasjonen med Anne-Marthe og Martin så veldig mye verre ut på tv enn hva jeg følte den var i virkeligheten. Jeg følte at Magnhild ble veldig “bad guy”, mens i Villaen følte jeg at alt var veldig mye mer forståelig og hun var mer lei seg enn sint så det var synd at det ble fremstilt slik. Det er veldig mye mer som skjedde enn hva som ble vist på tv.

Hvem ble dine nærmeste i Villaen bortsett fra Morten?

Magnhild og Ellinor!

Hva tenker du om det Andreas sa på hotseaten?

Vi snakket om det i etterkant og som jeg sa til han så synes jeg han kunne sagt det til meg tidligere hvis dette faktisk er noe han gikk å tenkte på. Han hadde mange muligheter, så det var jo litt synd at han valgte å gjøre det på den måten, men men. 

Hvor mange kjoler hadde du med til Granca?

Aaaalt for mange, sikkert 24-25. 

Føler du at dere fortjente å vinne overfor de andre parene i finalen?

Jeg synes helt oppriktig at alle finaleparene fortjente å vinne! Love Island handler om å finne kjærligheten og det hadde alle vi tre gjort, så jeg synes vi fortjente å vinne, men jeg synes også de to andre parene hadde fortjent det.

På lørdager når det ikke var en episode, hva gjorde dere da? Siden dere var en dag foran oss?

Som dere har sett på tv så deles noen ganger episoder opp i to, sånn som når hotseat fortsetter dagen etterpå osv. 

Love Island vs. Paradise Hotel?

Love Island <3

Hvordan har Love Island vært?

Det har vært helt fantastisk selv om det til tider har vært ganske tungt og frustrerende, men alt i alt en fantastisk opplevelse.

Hadde du trodd at du kom til å vinne?

Haha nei! Det var helt sykt jeg ble så overrasket at jeg ikke hadde ord, men jeg ble ufattelig glad <3

Tenkte du mye på at det var kameraer der hele tiden?

Både og. I noen situasjoner tenkte jeg mye på det, som for eksempel på kvelden når vi skulle legge oss og hvis jeg skulle åpne meg.

Hva var det beste og verste med Love Island?

Det beste er definitivt at jeg møtte Morten og det verste må være at man til tider føler seg veldig innesperret. 

Tror du de andre parene fra Love Island kommer til å vare lenge?

Noen 🙂

Hva var det første du tenkte da du fant ut at det var Morten du ville være med?

Jeg tenkte shit, hva skjedde her nå? Så tenkte jeg at jeg håper han virkelig er ferdig med Viktoria og at jeg håper ikke Martin velger meg på parvalget så jeg kan snakke med Morten og bli partner med han. 

Når ble dere vekt?

Litt forskjellig, men sånn ni-halv ti tror jeg 🙂

Fikk dere mye alkohol på Love Island?

Det var en del i begynnelsen, men så ble det mindre og mindre utover. Eller, vi fikk jo ikke så mye, men vi fikk ofte. 

Hvordan meldte du deg på Love Island?

På TV3.no 😀

Skal du se alle episodene?

Ja, det må jeg jo!

Hva spiste dere til lunsj/middag?

Det var litt forskjellig, men det var mye kjøtt/kylling og poteter/ris så det ble som regel poteter og ris på meg haha. 

Var dere seksuelt frustrert inne på Villaen?

Hehe, ja de fleste var vel ganske frustrert på slutten. 

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer

Siste innlegg