NÅ SKAL JEG MØTE SVIGERS

Hei, fineste dere! Nå er jeg fremme på sørlandet og er klar for å oppleve Mortens verden og hans hverdag. Det jeg ser aller mest frem til er definitivt å møte familien hans. Tenk at jeg skal møte svigers, da dere. Hvem hadde sett for seg at jeg skulle skrive den setningen da jeg reise avgårde for å finne kjærligheten for noen måneder siden? Ikke jeg i hvert fall!

Æææh, jeg er så spent! Foreldrene hans virker utrolig skjønne og Morten snakker så fint om dem, men jeg blir selvfølgelig litt nervøs. Jeg er jo ganske så sjenert, men av en eller annen grunn føler jeg det blir lettere når de har sett meg på tv fra før av. Da har de på en måte blitt litt kjent med meg allerede, i hvert fall sånn jeg ser det for meg hehe. Jeg viste jo ganske mange sider på tv-skjermen for å si det sånn. 

Uansett så gleder meg veldig til å møte foreldrene til Morten og til å se hjemmet han vokste opp i og alt annet som har gjort han til den bra gutten han er <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

17 kommentarer

Siste innlegg